piątek, 14 lipca 2017

Holika Holika, Lazy & Joy, Custard Hand Cream

Cześć,
dziś leniwie podejdę do tematu ;)
 Czyli czas na odsłonę kolejnego kosmetyku z serii Gudetama, mini krem do rąk o maxi działaniu, zapraszam.

Taki mały, poręczny, słodki i urzekający kremik do rąk. 

Mini opakowania są słodkie, nie przepadam za wielkim tubami kremu, który po połowie  zwyczajnie mnie nudzi. Chyba, że jest to jakiś super-hiper krem, to używam z przyjemnością, na chwil obecną chyba takiego nawet nie mam. 
Mała forma przemawia na plus podczas wyjazdów, wrzucamy do torebki i jedziemy, nie zajmuję on  wiele miejsca. 


Mała zakręcana tuba, pojemności 30 ml .
Wewnątrz biała maź, która ekspresowo się wchłania i ciekawie pachnie. 
Co do zapachu, dominuję słodycz złamana goryczką, podejrzewam tutaj takie lekki tiramisu :P 
Grafika na opakowaniu to deser, więc tak skojarzyłam. 
Używamy go standardowo, wmasowując w skórę dłoni. 

Konsystencja dość gęsta, "treściwia", jednak bez problemu się rozsmarowuję, nie lepi, nie tłuści skóry. 



Bardzo go polubiłam, za to że niebanalnie pachnie, szybko się wchłania i działa cuda. 
Pielęgnuję naszą skórę już od pierwszego użycia, po nałożeniu skóra dłoni wyraźnie się wygładza, jest miękka i delikatna. 

Sklad:

Water, Methylpropanediol, Cetearyl Alcohol , Cetyl Ethylhexanoate, Glycerin, Betaine, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Polysorbate 60, Stearic Acid, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Palmitic acid, Trehalose, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine , Fragrance, Dipropylene Glycol, Albumen Extract, Egg Yolk Extract, Caprylyl Glycol, Caprylhydroxamic Acid, Milk Protein Extract, Whey, Panthenol, Tris (Tetra methyl hydroxypiperidinol) Citrate, Disodium EDTA, Buteth-3, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Butylene Glycol, Cocos Nucifera Oil(Coconut Oil), Tributyl Citrate , Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hydrogenated Soybean Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids, Oryza Sativa (Rice) Bran Sterols, Hydrogenated Olive Oil, Hydrogenated Jojoba Oil, CI 19140 , CI 15985

Główne składniki kremu to: 

Masło shea - Wspaniały środek zmiękczający, bogaty w kwasy tłuszczowe, witaminy (A, E, F) i inne składniki odżywcze 

Ekstrakt z oleju słonecznikowego - Olej słonecznikowy wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza naskórek i regeneruje. Wykazuje działanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne.

Proteiny (pochodzące z ekstraktu mleka i ziaren zbóż) - Składniki naturalnego czynnika nawilżającego występującego w skórze. Wykazują właściwości zatrzymania wody w głębszych warstwach skóry, zmiękczają ją i nawilżają. Proteiny  poprawiają wygląd i elastyczność skóry


Mam ogromną słabość do takich kosmetyków, jakoś ostatnio cieszą mnie te mini opakowania. W moim domu spotkać można je na półkach, zawsze ktoś się zainteresuję, nie typowym opakowaniem. Tu deserek, tam Pikachu itp 
 Zresztą kiedyś moja przyjaciółka powiedziała, że jak przyjeżdża do mnie to czuje się jak w drogerii :D Większość staram chować po kątach, upychać w kartonikach różnej maści, jednak są rzeczy, które można pokazać znajomym. :P 

Krem uważam za świetny produkt, do codziennej pielęgnacji dłoni.

Kupić go można w sklepie MyAsia KLIK TUTAJ 
Cena 34,90 

Zapomniałam dodać, że kem jest bardzo wydajny, mała ilość wystarcza na pokrycie dłoni. Mam go już sporo czasu i nadal jest. 

Polecam Wam serdecznie. 



Do napisania, jeśli się uda będzie jeszcze dziś post paznokciowy :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...