piątek, 9 czerwca 2017

Wyniki Urodzinowego Rozdania


Jak obiecałam, jestem raz jeszcze, by podzielić się z Wami radosna nowiną. 



Jezusek się nie urodził, w ciąży nie jestem, nic z tych rzeczy.... mimo choroby i glutów pod pas, bolącego gardła, głosu w basie, żart mi się trzyma. Chociaż może mi się to tylko wydawać, jeśli zalatuje Karolem z Familiady- wybaczcie, przerobić tyle medikamentów to jest wyczyn.
Nie przedłużając, chociaż mam czas.... pogadam, wypada jakoś podsumować te 3cie urodziny bloga i swoje XX :D 

Dziękuję za życzenia oby się wiodło, pisało lekko i zarabiała $, ot taka skromna ja.
Prywatnie dziękuje za prezenty od koleżanek po fachu blogerskim, jesteście wielkie! Zaciesz cały dzień i radocha, pokaże i Wam co dostałam, tylko wrócę z zaświatów. 

Na blogu wybiło 500 obserwatorów, na insta ponad 1700 . fb coś około  1040... Cieszy mnie to bardzo i dziękuje wszystkim i każdemu z osobna. 

Już nie marudzę i mowie co i jak.

Na instagramie nagrodę zdobywa :

recenzje_kosmetykow_nastolatki

( juz widziałam komentarze, że wyniki powinny być na insta będą tutaj, mój konkurs moje zasady, na przyszłość już wiem, gdy będę robiła taki łączony konkurs, by uwzględnić to w regulaminie. Jak wiadomo mało kto je czyta ;/ ) 

Wybrać jedna odpowiedź było bardzo ciężko, odpowiedzi zaskakujące, wesołe...
Jednak nagrodę główną wygrywa:


Odpowiedź: W czerwcu Panna Mysia kończy... (a niech to!) 30 lat. Przez ten czas bawiliśmy się na wielu niesamowicie radosnych przyjęciach, ale to najwspanialsze jest dopiero przed nami. Niedługo na świat przyjdzie małe Mysiątko. Przez wiele miesięcy cała gryzoniowa rodzinka cieszyła się na jego narodziny i beztrosko czekała. Kilka tygodni temu okazało się, że zdrowie Panny Mysi oraz Mysiątka jest zagrożone. W takich chwilach człowiek (i mysz) całkowicie przewartościowuje swoje życie, wartości, potrzeby i priorytety. I choćbyśmy mieli wyprawić je w szpitalu (bez tortu, baloników czy prezentów), to najwspanialsze urodziny spędzimy 25 czerwca - skromnie i cichutko... otaczając nowonarodzone Mysiątko bezgraniczną miłością i rodzinnym ciepłem... bo bez zdrowia, miłości i rodziny życie nie ma najmniejszego sensu i nawet najbardziej wystawne przyjęcie urodzinowe nie wynagrodzi nam ich braku.

postanowiłam przyznać nagrodę dodatkową dla:


Wymarzone urodziny? 
Oczywiście wśród rodziny!
Przyjaciół także moc,
Przesiedzimy całą noc!
Pizzę już zamówić czas,
Poczęstuję każdego z Was!
Życzenia złożone,
I żelki też zjedzone!

Ot taki wierszyk, których ja nie potrafię. 

Proszę tez o kontakt Edyte Pohl - dziękuję za aktywne udzielanie się na fb :* 


Gratuluję i proszę o dane adresowe na mojego emaila: teriiworld@gmail.com 

Miłych snów!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...