czwartek, 25 maja 2017

EvoNails, Paczka Pełna Kolorów i Radości

Cześć,
dziś przychodzę  by się pochwalić. 
W zeszłym tygodniu otrzymałam bardzo ciekawą i kolorową paczkę, a w niej same wspaniałości do paznokci. 
Zapraszam na słów kilka o EvoNails. 
 "Evonails jest marką międzynarodowej firmy, która już od wielu lat dostarcza swoim klientom innowacyjne produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci. W asortymencie Evonails znaleźć można wile niezwyklych artykułów - oferujemy między innymi lakiery do paznokci, kolorowe żele UV, lakiery hybrydowe Gelllack UV Pro. produkty pomocnicze do manicure i pedicure, oraz wiele, wiele innych."

Musze przyznać, że po otworzeniu paczki, zdziwiła mnie zawartość, nie spodziewałam się aż tyle ;) Milutko zrobiło się na sercu i przeszłam oględzin.


Kilka ulotek, by lepiej poznać markę, słodkości w postaci cukierasów ( na foto załapał się tylko jeden :P ) naklejki z   bardzo fajnym tekstem
Eat. Sleep. Nails. Repeat. - Idealne ;)
  Balsam do rąk i to co najlepsze lakiery hybrydowe, aż 5 kolorów, top oraz baza. 



Podobają mi się szklane, kwadratowe buteleczki.
Maluje się gładko i przyjemnie, nie są gęste, ładnie kryją, utwardzają się w lamie UV/LED.
Po pierwszych testach jestem na tak. Aktualnie noszę paznokcie 6ty dzień i  bez żadnego uszczerbku, a wiecie ja kobieta pracująca- żadnej pracy się nie boi.
Paleta lakierów Gellack UV PRO jest bardzo bogata, ciężko zdecydować się na jakiś konkretny kolor, bo kuszą wszystkie. 

Na karcie z kolorami, którą otrzymałam jest info, który kolor wymaga dłuższego utwardzania, jaki jest neonem, czy transparentnym odcieniem. Obok numerku podana jest nazwa koloru, lubię gdy dany kolor ma własną nazwę.

 Kolory idealne na teraz oraz nadchodzące lato.

 Oczywiście zrobiłam sobie paznokcie :) A że zbiegły się dwie paznokciowe paczki z nowościami, musiałam jakoś to połączyć. Jako bazę mam lakier Evonails Moss Phlox- jest cudny oraz efekt Pixel Emerald.
Pewnie większość widziała to mega błyszczące połączenie na instagramie.


 Jeśli nie, zapraszam:


Tu zdjęcie po trzech dniach. 
Teraz muszę lekko zmodyfikować wersję obecną i pokazać kolor w pełniej okazałości. 

Ten uroczy kolor kupimy za 29,99 TUTAJ KLIK


Zna ktoś z Was te lakiery, czy inne akcesoria tej marki?

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia 

Evonails.pl – żele, lakiery, akcesoria do paznokci





Miłego Dnia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...