wtorek, 18 kwietnia 2017

Spełnij Marzenia, Wyniki Rozdania

Hej,
jak obiecałam tak jestem, 
komu się poszczęściło? Zapraszam po szczegóły niżej.




Muszę przyznać, że wybór wcale do łatwych nie należał, zaskakujące odpowiedzi się pojawiły.
Może pytanie było  tandetne, jak zauważyła jedna z czytelniczek, trochę jak z wyborów miss :D  
No cóż, pudełko Spełnij Marzenia, to i pytanie z tym związane. 
Jestem pod wrażeniem Waszych pomysłów, tym sposobem postanowiłam obdarować więcej osób, najchętniej każdemu coś  bym sprezentowała, jednak takich zasobów pieniężnych nie posiadam ;/ 
Nie przedłużając 

BOX  nagrodę główną wygrywa:


Gdybym w ręce magiczną różdżkę miała
Cały świat bym z pewnością zwojowała.
Nie czekałabym na lotnisku w kolejce,
zmaterializowałabym się w dowolnej alejce.
Wschód słońca z misiem koalą powitam,
bo rano na plażach Australii zawitam.
Pysznego śniadania w Paryżu skosztuję,
pod Wieżą Eiffla leniwie poucztuję,
A że Croissanty są trochę kaloryczne
- w Central Parku urządzę sobie bieganie spontaniczne.
Jednym machnięciem w Tokio też bym była,
na obiad świeże sushi chętnie bym spożyła.
W Egipcie historii świata trochę poznam
- magii piramid dzięki różdżce doznam.
Nim mrok zapadnie zwiedzę zakamarki Alaski,
jadąc zaprzęgiem z psów rasy Husky.
Burritos w Meksyku na kolację spróbuję
- w ich przepięknej kulturze głęboko zanurkuję.
W hinduskim klimacie wieczorem zatańczę,
do domu wrócę przywożąc greckie pomarańcze.
W miękką pościel łóżka zmęczona opadnę,
by sny z tej podróży wyśnić same ładne.
Różdżkę podam zaś dalej do innej osoby
- by zaznała też uciech podczas jednej doby.

Nagrody dodatkowe- niespodzianki otrzymują:


Odpowiedź: Magiczną różdżkę wykorzystałabym do podróży moich marzeń :) Zakątek świata, który mnie od dawna inspiruje to Emiraty Arabskie, gdzie króluje bogactwo! Bogactwo natury, złote piaski.. Bardzo chciałabym wyruszyć w podróż do Emiratów, zobaczyć złote pustynie, złote plaże, pójść na targ, zobaczyć luksusowe hotele, przepych i bogactwo Dubaju (który nazywany jest Miastem Złota:)), Abu Dabi, kościoły i meczety. Moim marzeniem jest spędzić jeden dzień w towarzystwie arabskich kobiet i podpatrzeć ich sposoby na pielęgnację, poznać gamę zwyczajów urodowych :) Mogłabym się tam wiele nauczyć, np. to, iż Arabki swoje cudownie lśniące włosy zawdzięczają pielęgnacji drogocennymi olejkami takimi jak olejek arganowy, a zdrowe włosy to zasługa płukanek ziołowych.. Pielęgnacja twarzy to użycie najpopularniejszych mieszanek, z czego robi się świeży krem, czyli połączenie oleju migdałowego z olejem z lanoliny oraz z ziaren kakaowca z dodatkiem wody różanej... Kolejnym sekretem, tym razem na piękne ciało Arabek jest olej kokosowy - smarują one nim ciało i wykonują delikatny masaż. Pozostawiają na skórze godzinę, a potem spłukują w ciepłej kąpieli. Taki zabieg świetnie nawilża skórę i zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu się. Kobiety Arabskie zamiast filtrów stosują sok z ogórka, wodę różaną czy glicerynę. Myślę, że byłaby to niezapomniana wycieczka pełna wrażeń, nowych doświadczeń i nowych nawyków, aby jeszcze lepiej i naturalnie zadbać o siebie.. magiczna różdżko przybywaj :)

oraz


Odpowiedź : Po prostu nie mogłabym nie spróbować i nie zgłosić się w konkursie, który tak bardzo łapie mnie za serce i sprawia, że mam ciarki na plecach :) Mój nic to Dreaminggirl_11_ czyli dziewczyna, która kocha marzyć i muszę tutaj wspomnieć, że nie bez powodu taki nick posiadam. :) Odkąd tylko pamiętam uwielbiałam zamykać oczy i wyobrażać sobie różnego rodzaju scenariusze co do mojej przyszłości :) Bujanie w obłokach było i wiąż jest na porządku dziennym :) Nawet teraz jako 20-letnia dziewczyna uwielbiam trwać w świecie swoich fantazji bardzo często zapominając o rzeczywistości. Czuję wtedy, że jestem naprawdę szczęśliwa i jest to pewnego rodzaju ucieczka od problemów i smutnych doświadczeń. Co zrobiłabym jeśli miałabym do dyspozycji magiczną różdżkę? Po pierwsze, wyczarowałabym uśmiech na twarzach dzieci, które są głodne, nie mają domów, rodziców i które są smutne, następnie usunęłabym wszystkie choroby na świecie, cierpienie, smutek i wszelkie negatywne emocje, potem sprawiłabym by już nigdy człowiek nie walczył przeciwko człowiekowi i by wojny skończyły się raz na zawsze. Kiedy miałabym już pewność, że na świecie panuje pokój a ludzie są szczęśliwi, wyczarowałabym sobie to, o czym zawsze marzyłam :) Jak byłam mała to wyobrażałam sobie siebie jako księżniczkę mieszkającą w pięknym zamku, posiadającą niezliczone ilości pięknych strojów, butów, biżuterii i dodatków oraz ogromny i pachnący ogród :) Teraz kiedy już wiem, że księżniczki istnieją tylko w bajkach, wyczarowałabym sobie ogromną willę z basenem, piękną garderobę z jeszcze piękniejszą zawartością i białą toaletką. Gdzieś przecież musiałabym pomieścić te wszystkie buty, sukienki, kosmetyki, dodatki, świeczki i świecidełka :D Ostatnią rzeczą, która byłaby mi do szczęści potrzebna to różany ogród z fontannami, ławeczkami, drzewkami, altankami, huśtawkami itp.. Zapraszałabym tam wszystkich swoich znajomych i urządzała sławne na całą okolicę przyjęcia. Zawsze tak robiłam w Simsach :D A jeżeli różdżka miałaby jeszcze na tyle czarodziejskiej mocy to dorzuciłabym do pakietu miłego ogrodnika, by mój ogród nie przerodził się w afrykańską dżunglę :D


Dziewczyny gratuluję, proszę o dane wraz z numerem telefonu na:
teriiworld@gmail.com  

Reszcie dziękuję z udział, proszę się nie smucić, bo za kilka dni blog będzie świętował swoje urodziny... więc będzie się działo :) 

Dobranoc wszystkim.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...