piątek, 14 kwietnia 2017

So Pretty, Marcowa Liferia

Witajcie,
dziś pokażę i opowiem o marcowej edycji pudelka Liferia.
Można śmiało powiedzieć, że dotarło n Zajączka, czy bogata wersja? Już opowiadam.



Cóż mamy kwiecień, prawię połowę, a tu dociera marcowe pudło z kosmetykami. 
Hm... trochę przegięcie, co nie? Wyrażę swoje zdanie, nie będę owijać w bawełnę ... nie kłamie i jestem szczera, taką opinię też wyrażę. 

W tym miesiącu yyy marcu załoga Liferi postawiła na pielęgnację, pielęgnacje twarzy dokładnie, bo większość to kosmetyki do niej właśnie. 
Mamy 5 produktów, w tym jeden gadżet, dwie miniatury. 



Aparat coś miał focha, a ja mało czasu, słońca brak i jest, co jest. Czas ponaglał więc musicie wybaczyć ;)

Ostatnio lubuję się w kosmetykach pielęgnacyjnych, jednak aż tyle produktów do twarzy to jak dla mnie trochę za dużo, czuję przesyt. 

Mamy płyn micelarny, tonik, krem do twarz i pęseta! Aż nadto ...
Nie wiem od czego zacząć, może zacznijmy od brwi, o tak, bo moje jeszcze straszą :D 



Więc z Anglii marka The Vintage Cosmetics oferuję nam pęsetę, sama nie wiem co o tym myśleć. Niby fajnie, tylko mam swoją naj... a ostatnio częściej sięgam jednak po wosk, który daje mi lepsze efekty. 
Cena takiego gadżetu to około 40 złotych.
_____________


Balneo Kosmetyki marka Polska, płyn micelarny z wyciągiem z kaktusa. Przyjemnie pachnie to fakt, nie mam w zapasach tych specyfików więc na pewno chętnie po niego sięgnę. 
Cena za 250 ml to 29 złotych.
____________


Tonik do twarzy Naturalis, bogaty w ekstrakty roślinne, może zapach nie do końca mój, markę znam, też jakoś mnie nie przekonała. Aktualnie kupiłam coś nowego drogeryjnego i po tygodniu stosowania jestem zadowolona. Zobaczę czy dam mu szansę.
Cena kosmetyku to 15 złotych za 200 ml. 
______________


Kolejny angielski kosmetyk, Apple & Bears. Po podpowiedziach spodziewałam się czegoś wow, a gdy otworzyłam pudełko poczułam lekkie rozczarowanie. Niby bardzo luksusowa marka, a tu tylko/aż żel.  Na szczęście mini wersję rekompensuję zapach, jednak z drugiej strony aż szkoda, że taki mały.
Cena za 50 ml około 21 złotych.
_____________


Na sam koniec pozostał krem z Izraela, jest to dla mnie totalna nowość. Wersja mini. Ciekawie się zapowiada i pachnie.
Cena tego przyjemniaczka to około 40 złotych za 15 ml.
___________


Podeszłam jakoś bez emocji do tego pudełka, nie wiem może spowodował to czas.
Dostać marcowy box w połowie kwietnia... to gruba przesada. Nie tylko ja tak myślę, obserwuję internety i wiem, że sporo osób jest rozczarowana, zapłacili i oczekują towaru. Pewnie spora ucieknie. Takie sytuacje miejsca mieć nie powinny, jednak każdy jest tylko człowiekiem. Rozumiem wszystko, no prawię, są różne sytuacje, sama daje plamę czasem, znikam bez słowa, jednak ja jestem jedna, a w załodze zapewne jest więcej osób.

Dla mnie jest to słabiej wypadające pudełko niż dotychczas. Liferia postawiła sobie wysoko poprzeczkę, dając różnorodne kosmetyki i tym razem czuję nie dosyt, lekkie rozczarowanie. 

Mam nadzieję, że będzie jak obiecują i z kolejnymi pudełkami wyrobią się w czas.
Bo pomimo tego małego aczkolwiek znaczącego epizodu, jest to marka godna uwagi.

Na koniec mam dla Was niespodziankę, bo to że ja jestem trochę nie dopieszczona, nie znaczy że Wam kosmetyki się nie podobają, a więc:

Osoba która chcę otrzymać dodatkowy kosmetyk zamawiając marcowe pudełko w polu komentarz do zamówienia wpisuje: 
 " lifestyle_march "

do zamówienia zostanie dodany jeden z dwóch kosetyków
Pomadka Professional PIERRE RENE lub
Mgiełka odżywczo-nawilżająca do włosów BEAVER PROFESSIONAL (50 ml)

Śpieszcie się bo marcowe boxy w sprzedaży tylko do 20 marca.


Miłego wieczoru ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...