wtorek, 28 marca 2017

Wiosenne Paznokcie Malowane Lakierami Hybrydowymi Z Aliexpress

Witajcie,
wieki nie było tutaj paznokci.
Więc zapraszam na post, w którym zagościły.



Jeśli ktoś pomyśli, że nie maluję paznokci to jest w błędzie, noszę ostatnio hybrydy, mam zrobione ;) Tylko jakoś nie mogę nigdy ich sfotografować, a z odrostem to tak trochę nie estetycznie.
Jak wiecie albo nie, w niedzielę wybrałam się z moją przyjaciółką na pokaz Indigo do Poznania, by nie jechać jak ostatnia sierota, w sobotę w nocy robiłam pazury... Ledwo się położyłam to Ala wyła... zmiana czasu i trzeba było ruszyć w drogę. Długi, pełen wrażeń dzień. Miałam robić fotorelację, jednak jakoś mi się odechciało... wiało nudą, serio chwilami oczy miałam na zapałki :D Poprzedni pokaz wywoływał we mnie większe emocje, mimo że nie było gościa specjalnego jakim teraz była sama Natalia Siwiec.

Przejdźmy do paznokci, które obfociłam dopiero w poniedziałek, rosną znów jak szalone i bardzo dobrze. 

Tym razem postawiłam na budzącą się wiosnę, trochę nie typowe kolory i lakiery z Alie.


Kupiłam je w zawrotnej cenie około 6ciu złotych. Jeden brokatowy, drugi zwykły nudziakowo-brzoskwiniowy.

Zauroczyl mnie ten pierwszy, kolor ma obłędny, a jak pięknie się mieni w słońcu, w sztucznym oświetleniu zachowuję się całkiem inaczej, przewrotny, głęboki, intrygujący kolor- cudo!

                                     zdjęcie z lampą                                                 bez lampy


macro w pełnym słońcu


Tutaj zdjęcie bez ostrości, by pokazać jak się mieni.






Co tu dużo mówić zakochałam się w tym kolorze, a mam podobny jeszcze czerwony, nim robiłam pąki... Ten jasny trochę mnie rozczarował, niby ciekawy kolor, jednak nawet po trzech warstwach widziałam prześwity ;/ Dodatkowo pędzelek trafiłam z defektem.
Nie ma co dużo już dziś gadać, życzę Wam kolorowych snów.

Buziaki, mam nadzieję że paznokcie się podobają. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...