poniedziałek, 30 stycznia 2017

Tonik Natura Estonica bio, Moim Niepozornym Przyjacielem.

Cześć Wam,
przybywam do Was z produktem, który polubiłam już jakiś czas temu.
Różowy, niepozorny tonik który polubiła moja skóra.
Zapraszam.



Pierwsze nasze spotkanie nie należało do udanych, sponiewierał mnie zapach... dziwny, cierpki, nie dla mojego nosa. Jednak po kilku razach zapach przestał mnie drażnić, a produkt stał się jednym z ulubionych, kończę druga butelkę. A sam zapach, nawet spodobał. 
Sama nie wiem jakaś magiczna siła mnie do niego namawaiła, używaj, nie wąchaj... :D Nie żałuję, że się przełamałam. 

Opakowanie "normalne" , bez zbędnych udziwnień, przezroczysta butelka, nie nachalna grafika, otwieranie na "klik", co pozwala na dość precyzyjną aplikację.


Wodnista ciesz, lekko różowa, sama butelka pojemność 200 ml.


SKŁAD: 

 Aqua, Glycerin, Panthenol, Saccharide Isomerate, Euterpe Oleracea Fruit Extract*, Panax Ginseng Root Extract*, Iris Florentina Root Extract*, Hydrolyzed Rice Protein, Sodium Hyaluronate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Peg -40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, CI14720.


Tonik do twarzy z ekstraktem z żeńszenia, jagód acai i kwiatów irysa jest łagodny dla skóry, nie zawiera alkoholu i nie powoduje podrażnień ani zaczerwienienia skóry. Doskonale uzupełnia codzienną pielęgnację skóry, przygotowując ją do przyjęcia substancji odżywczych i nawilżających z aplikowanych kremów i olejków. Tonizuje, odświeża i zmiękcza skórę. Zawierahydrolizowane proteiny ryżu oraz kwas hialuronowy, które nawilżają skórę oraz doskonale uzupełniają profilaktykę przeciwzmarszczkową, wspomagając uelastycznianie i wygładzanie skóry. Może być stosowany do pielęgnacji cery suchej, wrażliwej i dojrzałej.
Działanie:
- odświeża i tonizuje
- zmiękcza i nawilża skórę
- przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
- wspomaga pielęgnację przeciwzmarszczkową
- łagodzi podrażnienia
Zalety:
- 96,3% składników pochodzenia naturalnego
- nie zawiera alkoholu
- nie zawiera parabenów
- odpowiedni do cery suchej, dojrzałej i wrażliwej
źródło: http://triny.pl/toniki-i-hydrolaty/3012-natura-estonica-bio-odmladzajacy-tonik-do-twarzy-zenszen-i-acai.html



Cieszę się, że nie ma w nim alkoholu, ten w tonikach mnie podrażnia ;/
Tutaj mamy prawie samą naturę, co moja skora polubiła. 
Sięgam po niego codziennie, po zmyciu makijażu, rano przed, czasem w ciągu dnia, by odświeżyć twarz. 
Działa łagodząco, skóra jest miękka, świeża, delikatna. Nie lepi się po użyciu. Jest bardzo wydajny, no i nie drogi... butelkę możemy kupić już od 6,50 w zależności od sklepu.
Jestem bardzo zadowolona, że mogłam go poznać i kupię kolejne opakowanie. 
Podobne zdanie maiłam o toniku Kueshi, też współgrał z moją skóra, jednak tam już cena jest znacznie wyższa, a jeśli nie ma różnicy, to po co przepłacać. 
W najbliższym czasie pozostanę przy 
NATURA ESTONICA bio ;)

Wam również polecam, koniecznie wypróbujcie. 


Miłego Dnia. 


17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy ten tonik. Może uda mi się kiedyś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie markę, także tonik mnie zainteresował mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam, ale działanie i cena przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno skończyłam ten tonik, jeden z lepszych jakie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam go w zielonej/niebieskiej buteleczce, ale jeszce nie otwierałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to zawsze pokażesz coś ciekawe i kusisz ! :D Kompletnie nie znam tego toniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy tonik :-) Tylko jak tu jest z tym alkoholem? Bo w składzie widzę alkohol benzylowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nie sopatrzyłam , jednak sam producent trzymie się tego, ze go nie ma :D

      Usuń
  9. Mam wersje niebieską, ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam inne wersje, może się skusze dla porównania ;)

      Usuń
  10. Pierwszy raz to to widzę na oczy. Ale kolor ma fajny 😜 jak tam Twój box Liferii?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak kiedyś go spotkam to na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...