poniedziałek, 2 stycznia 2017

Mikołajek Ciąg Dalszy #4 Paczki Niespodzianki od interendo i candymony

Witajcie,
przybywam by ze smutkiem pokazać Wam dwie ostatnie paczki, którymi zostałam obdarowana. Dziewczyny zrobiły mi ogromną niespodziankę. 




Dwie różowe, bardzo pozytywne kobiety, Pati z bloga interendo i Monika - candymona, czy ktoś ich jeszcze nie zna? To czas najwyższy nadrobić zaległości ;) 


Chyba naprawdę byłam grzeczna- serio, dostałam tyle wspaniałości, że głowa mała. Nawet mąż mnie zaskoczył prezentem, więc Święta jak najbardziej udane ;)

Ale już pokazuję co dostałam od różowych kociczek hihi

Candymona, miała mi przysłać płyn i kilka pyłków do akryli, a okazało się że w paczce było dużo. Sami zobaczcie:

Słodkości, kosmetyki... to c tygryski lubią najbardziej. 

Umilacze kąpieli, cudny peeling , maska, płatki... będę pięknieć z dnia na dzień.

Coś dla pazuro-maniaczki- naklejki, lakier, zestaw spa, aż go szkoda otwierać taki ładny ;)
Paleta cieni.

Tutaj znów coś rozpieszczającego... czekolada, herbatka, fasolki... mniam.
Jak widzieliście, wszystko zapakowane w piękny karton w stylu vintage, ale to nie wszystko bo to były mini prezenty, w super hello kitty papierze, szkoda tylko że nie przetrwał :D Nie mogłam się opanować i ładnie otworzyć.

_________________


Kolejna niespodzianka to kolorowa paczka od samej szefowej ;)

 Kosmetyki Balea, kiedyś mi obiecała, jak widać słowa dotrzymała ;) Wszystko w użyciu, ahh te zapachy.
Trochę kolorówki w wersji inkluziw... Too Faced bronzer czekoladka, jak on pachnie... co zjedzenia, róż - uroczy.
 Kremik do rąk z limitki, bananowy, chętnie go używam.
Salior skarpety, z moją ulubioną zieloną czarodziejką... wygodne, już przetestowane ;) Teraz mam SALIOR STÓPKI :D


 Nie obyło się bez słodkości, najbardziej podpasowały nam te paluszki, zwłaszcza mnie :P





Nie wiem czym sobie zasłużyłam, dziewczyny dziękuję Wam po raz kolejny, za bezinteresowność, odrobinę radości  <3


Co Wam najbardziej się podoba?

Tym sposobem zapasy moich kosmetyków się powiększyły i to znacznie a ja nie wiem co używać. 
Chyba się w Wami podzielę, wypatrujcie rozdania ;))


Miłego wieczoru!









21 komentarzy:

  1. byłaś chyba w tym roku za grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to kochana chyba byłas bardzo grzeczna w tym roku ♥ Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie superaśne skarpetki <3
    Tyle fajnych rzeczy dostałaś :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolada z wiśnią i papryką! Mniam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości, aż ciężko powiedzieć co wydaje się być najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda i cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że święta miałaś udane :). Miło też, że mogłam się do tego przyczynić. Buziaki w nowym roku :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie dostawać takie paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :) Takie niespodzianki to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne paczuszki! Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...