poniedziałek, 24 października 2016

Motyw Piór z Pierzastej Blaszki B.loves plates 08 i Lekki Sophin Matte Allure 352

Poniedziałek...
Kto nie lubi? Ja nie przepadam. 
Dziś post, który miał być wczoraj, znów psikusy, zostawiłam wszystko i po przespaniu nocy, z nowym spojrzeniem na świat- pokazuję ;)
Zapraszam.


Dawno Sophinów nie pokazywałam, nic nowego nie mam, jednak jest kilka moich ulubionych kolorów. Jak za nudnymi kolorami nie przepadam, tak ten bardzo lubię. Pojawiał się już tutaj kilka razy.
Wiem, zdjęcia są słabe, jakoś wczorajszy dzień dal mi w kość, jeśli chodzi o światło, czas jakąś fajną lampę nabyć ;) Chciałam poprawić foty, to popsułam pazur :D Ot ci los...
Miałam tego nie pokazywać, ale raz kozie śmieć.

W piątek w moje łapy trafiła pierzasta blacha, wzory cudne, nie mogłam się oprzeć.








Na żywo o wiele ładniej to wszystko wygląda, dodałam też maleńkie opalizujące cekiny, ładnie mienią się w świetle, niestety nie widać.
To taki post na rozgrzewkę, biorę się za prace i pokażę Wam coś innego... halloweenowego :P

Miłego :)



21 komentarzy:

  1. Wzorki na paznokciach bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt ! podoba mi się ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super pazurki, piórka robią całą "robotę" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pazurki ale chyba za dużo światła bo średnio mogłam na nie patrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten efekt, sama chętnie bym się skusiła na takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow oryginalnie! Kolorek bazowy bardzo, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UU czekam na halloweenowe paznokcie :P Ja mialam robić w tym tygodniu ale wczoraj nieźle przecielam sobie palca i nie da rady ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio jestem fanką hybryd ;-P

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/09/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne mani :) A lakier mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest idealny :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jje zazdroszczę Ci, że stemple wychodzą Ci tak doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt wyszedł bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zdobienie wyszło cudownie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...