sobota, 22 października 2016

Letnie Paczka II, Czas Na Posumowanie

Witajcie,
tak wiem, sporo czasu już minęło od akcji, wszyscy o niej zapomnieli, jednak nie ja.
Lubię wracać do tech kolorowych fotek, by nacieszyć oko i pomyśleć o Was, że jesteście wspaniałe.
Zapraszam na post podsumowujący.



W drugiej edycji udział wzięło 16 Pań, bardzo mnie cieszy, że akcja się spodobała.
Uwaga post zawiera materiały niebezpieczne dla Waszej psychiki, same cuda i cudeńka.
Żeby nie było, że nie ostrzegała. to jedziemy.

Zacznę może od ... interendo... dlaczego? Bo to dzięki niej wszystko zaczęło się kręcić i dziać, jako dwie maniaczki pudełek, tylko my dwie zgłosiłyśmy się do LUCKYBOXA ( niestety blog już nie istnieje) 
Patt, jakoś zaraz nasza rocznica poznania haha może kolacja albo coś :P od tego się zaczęło, wchodziłam na Jej blog, by lepiej poznać moją "parę", ona zaraziła mnie kosmetykami azjatyckimi, kobieta zuo! Mimo wszystko dziękuje :*
Nasza Hello Kitty wylosowała parę idealną dla siebie, dwa różowe króliczki, takie słitaśne i kawaii, kto obeznany w internetach, wie że mowa o Candymonie. Dwie blondynki, dwie sympatyczne i pomocne kobiety.
Patrzcie jakie cuda, nasza Pata dostała:



To jeszcze jedno foto, bo jest cudnie ;)

 

Całość obejrzycie TUTAJ KLIK. Mój mózg się lasuję, na dawkę takich upominków. 
Jednak druga obdarowana gorszego zestawu nie dostała...

Istne szaleństwo, Monika ma zawsze piękne zdjęcia, jest ona moim guru od fotografii ;) Sama niedawno pomogła mi kupić aparat :P Tylko z moimi umiejętnościami to do pięt Jej nie dorastam. 
Całą zawartość tej różowej przyjemności obejrzycie TUTAJ KLIK


Dobra dość dziewczyny o Was bo wpadniecie mi w samouwielbienie hihi Paczuszki pierwsza klasa!!! 

Kolejną parą była Justyna z bloga Hushaaabye ( pisze Twój nick już bez poprawek ) jeśli pamiętacie ta sympatyczna osoba, która aktualnie pnie się po drabinie sławy, była moją parą w pierwszej edycji. Jak mi miło z tego powodu ;] 


Co dokładnie wpadło do paczki znajdziecie TUTAJ KLIK

A Ciekawska Magdalena została zaszczycona takim rarytasami ;)


Wszystko znajdziecie i podejrzycie TUTAJ KLIK

Monga była też moja para w pierwszej edycji, bardzo sympatyczna, tym razem jako para przypadła jej Ewelina. Paczuszki bardzo ładne i różnorodne.

Monga otrzymała:


Reszta fotek TUTaJ KLIK 
dobrze widzicie, jest tam własnoręcznie wyszyta zakładka do książek, takie prezenty bardzo cieszą i ściskają za serducho.

Podarki dla Eweliny <3
Monga wiej jak ucieszyć człowieka.


Wszystko obfocone na blogu, KLIK TUTAJ

Teraz na kogo przyszła pora?
Zaglądamy w blog Mazgoo i Ani z De Facto , tutaj mam tylko fotki z Insta ;) Wybaczcie jakość, lepiej takie niż żadne :)

Paczka Ani od Magdy 

i na odwrót ;P


Jedziemy dalej, zaglądamy na blog Oli z Być Kobieta Po Mojemu


Dużo włosowych produktów otrzymała od Zadbanej Mamy ;)

A Sylwia czyli Zadbana Mama została obdarowana, takimi giftami, o których więcej na Jej blogu 


Panna Migotka miała okazję być w parze z Sylą ;) Co znalazło się w ich bxach, a no to:

Emilia otrzymała


Są ręcznie robione kolczyki, coś od siebie bardzo cieszy :) Pamiętam jak dostałam swoje sutache w pierwszej edycji, uwielbiam je do dziś , dziękuję Aniu :*

Dokładny opis, więcej zdjęć KLIK TUTAJ

Sylwia cieszyła się z równia fajnej paczki... właśnie kochana ja jestem Ci dłużna paczkę ;/ Nadrobię z nawiązką ;) 
A więc w pudełeczku było:


Wszystko co i jak u Sylwii na blogu KLIK TUTAJ

Zbliżamy się do końca i dwie ostatnie pary lądują na tapetę. 

To robimy przegląd u I love dots ;)


Wszystkie cuda oglądać możemy TUTAJ KLIK

MylovelyFuchsia cieszyła się ładnym stadkiem, a to tylko zachęta:

Wszystko obejrzymy TUTAJ KLIK

Na sam koniec pokazówka mojego boxu i Magdy z Takie Moje Oderwanie

To podarowałam Magdzie, powiem Wam, że zawsze kosztuje mnie to wiele nerwów, by obdarowany był zadowolony... Gdy nie śpię po nocach, czytam blog, podglądam na insta co kto lubi, by trafić w gust-Szaleństwo. Gdy mam listę co już kupić, zmieniam 20 razy, kupuję, dokupuję i wychodzi misz-masz. Na koniec i tak zmieniam koncepcję, a przed wysyłką ładuje prawię wszytko haha Bałam się opinii Magdy, na szczęście była zadowolona, jedno co znała, to zielona maseczka Skin, a reszta to dla niej nowości, to miód na me uszy :)) 
Zawsze chcę kupić gotowe pudełko, jednak i tym razem skombinowałam je sama.
Efekt końcowy był taki:


O całości przeczytacie TUTAJ KLIK piękne zdjęcia do dopełnienia całości.


A co ja dostałam, a dostałam dużo. Zdjęć ładnych niestety nie ma ;/ 


o całości przeczytamy TUTAJ KLIK


Ufff dobrnęliśmy do końca, aż chcę się krzyczeć
 CHCĘ WSZYSTKO, BYŁAM GRZECZNA :D :P
Dziękuję dziewczyny jesteście wielkie, super że wszystko odbyło się bez problemowo z Waszej strony, pomijając Pocztę.
Jesteście wspaniałe, dzięki raz jeszcze wszystkim i każdej z osobna.


Mam nadzieję, że podsumowanie się podoba.

I teraz pytanie, kto gotowy na kolejną edycję?

Myślę nad Mikołajkami, może Święta byłby fajniejsze, tylko tyle bieganiny zawsze...
Dajcie znać w komentarzach jaki termin lepszy.

Miłego wieczoru, buziaki







30 komentarzy:

  1. Można otworzyć drogerię:)
    Super dziewczyny to i super paczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można :D dziękuje (my) :))

      Usuń
    2. He, he... Oj, można. Mój m. cały czas powtarza, ze co otworzy jakąkolwiek szfkę to tylko moje kosmetyki widzi :)

      Usuń
  2. Już na innym blogu zostały ogłoszona akcja na paczki mikołajkowe ;)

    A paczuszki są wspaniałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaj czekaj jakiej sławy bo nie złapałam :D czekam na kolejną akcję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja i chętnie wezmę udział w kolejnej ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeee Mikołajki są z Hello Kitty ;p nie inaczej! Jak bez Hello Kitty to się nie bawię ;p xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak tradycja... To może z Hello Kitty u terii :D

      Usuń
  6. Świetna robota z tym podsumowaniem. Oczywiście, że Mikołajki!

    OdpowiedzUsuń
  7. same cudowności az nie wiem na czym mam zawiesic oko :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczki i super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Producenci boxów powinni brać z Was przykład jak powinna wyglądać pożądna paczka kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O, wszystkie kobiety się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszki!!!

    Ja bym się pisała na kolejna edycję, ale im późniejszy termin tym lepiej. Może w końcu się psychicznie pozbieram.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejną edycję. I jestem za Mikołajkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcje. Raz udało mi się nawet załapać.
    Chętnie przyłączę się do akcji Mikołajkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super akcja :D A paczki po prostu rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie da się wybrać nawet kilku najfajniejszych :D. Oczopląsu można dostać od oglądania tych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że jestesmy chętni na kolejną edycję ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna akcja i organizacja. Pary też idealnie dobrane :) Brawo Terii.
    Ja na mikołajki raczej się nie zapiszę bo mam kilka osóbek, które chcę obdarować, więc jeszcze paczki wymiankowej mój budżet mógłby nie wytrzymać :D Mimo wszystko chętnie zobaczę, czym uczestniczki siebie obdarują :)
    Co do zdjęć, to z pewnością Twoje też będą coraz lepsze :) Trzymam kciuki i w razie potrzeby służę pomocą, choć sama się wciąż uczę :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana teraz to tylko ja mogę przeprosić, że tyle czekasz na kolejne kolczyki;) PS. na mikołajkowy to i ja się piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na ogłoszenie akcji Mikołajkowej bo już chcę składać paczkę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...