wtorek, 18 października 2016

Jesień z Golden Rose Ice Color 128

Dzień dobry wszystkim, 
zapraszam na post paznokciowy, dziś coś  z nowej kolekcji Golden Rose ICE COLOR, jest to młodszy i mniejszy brat serii ICE CHIC.
Będzie jesiennie...




Kolor bardzo jesienny, ciemny i pełen głębi czyli burgund. Idealny na teraz.
ICE COLOR to najnowsze dziecko marki Golden Rose, mini kwadratowe buteleczki o wielkiej sile koloru, w moje łapki wskoczyło ostatnio kilka sztuk :P
A miałam już żadnych lakierów nie kupować, miałam... tylko jak wytrzymać?



 Pojemność tego malucha to 6 ml, krótki pędzelek- standardowy, emalia rzadka, łatwo się nią maluję. Dałam trzy warstwy by było idealnie, na jego szczęście szybko schnie. Sam w sobie ładnie błyszczy, jego numer to 128.
Czyż nie jest uroczy solo?


Pomyślałam, że idealnym dopełnieniem tego koloru będzie złoto, a więc złoty stempel poszedł w ruch.
Najpierw wersja z połyskiem ;)




Weź się kobieto zdecyduj czy mat czy z połyskiem, jak obie wersje wyglądają kosmicznie...
Ja nie mogę się zdecydować :D 









Która wersja z tych trzech  dla Was ?

Miłego Dnia :)




19 komentarzy:

  1. Śliczny odzień lakierów, wygląda super i solo i z zdobieniami :) Obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdobienie ♥ i cudowny kolor lakieru bazowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Solo średnio do mnie trafia, ale ze stemplem i jeszcze w wersji matowej genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te listki z paznokcia środkowego są genialne :) wyglądają jak liście akacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszcząca wersja jest najładniejsza. Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lakier, ze złotymi stemplami jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sam lakier jest świetny - piękny kolor i jak ładnie błyszczy:) Ze złotymi wzorkami bardzo oryginalnie i rzeczywiście jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie jest śliczne :)
    Mam jeden lakier z tej serii, ale niestety króciutko utrzymuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. stemplowanie jest extra :D Jestem anty talentem jesli chodzi o malowanie wzorków i zawsze mnie ratuja stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor, mam bardzo podobny z Essie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny jesienny kolorek <3 i śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...