poniedziałek, 31 października 2016

Halloween Nails #1

Witajcie,
dziś coś bardzo w temacie czyli 
HALLOWEEN nils :P
zapraszam



Mimo, że nie obchodzę, temat ciekawy by zaszaleć zdobieniami. Na co dzień nie wypada straszyć, a dziś dlaczego nie, więc postaram się pokazać to i owo.
Straszne paznokcie wykonać całkiem łatwo... zalać skórki, napaćkać i już , jednak ja poszłam w drugą stronę.
Zapraszam do oglądania, mam nadzieję że moje propozycje będą Wam się podobać.
Na rozgrzewkę DYNIOWO ;)








Tak na szybko bez rozpisywania, czekajcie na więcej :))

buziaki



18 komentarzy:

  1. Pomysłowe :)
    Ja również nie obchodzę Halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Najbardziej podoba mi się motyw z dyniami

    OdpowiedzUsuń
  3. Z halloweenowych motywów to najbardziej lubię dynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super te dynie, użyłaś naklejek czy stempli?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te paznokcie i wcale nie są straszne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne, swietny pomysl na tematyczne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich trzech, pomimo użycia nielubianego przeze mnie pomarańczu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...