czwartek, 27 października 2016

Blogowe Mikołajki - ZAPISY

Witajcie,
zapraszam wszystkich na akcję wymiany paczek- mikołajkową.
Po szczegóły zapraszam niżej.


By tradycji stało się zadość, to czas na Mikołajki.
To już moja 3 cia akcja, mam nadzieję, że zgłosi się wielu chętnych.

Jak widać na banerze, akcje wspiera Hello Kitty boss :P
Dlaczego?
Bo tradycja rzecz święta.
W zeszłym roku Mikołajki organizowała sama szefowa, w tym roku ja.

A więc, kto chętny zgłasza się w komentarzu, miło będzie jeśli info, BANER udostępnicie gdzie, tylko się da.

Co i jak?
Formę większość z Was już zna. 

 Szykujemy sobie podarki o minimalnej wartości 50 złotych, więcej może być, mnie nie.
Dobrze przemyśl, czy zgadzasz się na zasady. Pewne osoby na 100%, które prowadzą systematycznie swoje blogi chętnie zapraszam do udziału i zabawy, bo o to chodzi.

Chętnych zbieram od dziś 27 października 2016 do 2go max 4 listopada.

Kilka informacji:

Pamiętaj by zostawić dowód zakupu, gdyby ktoś miał jakieś ALE.
 Wszystko ma być nowe.
Żadnych rzeczy z współprac blogowych.


Jak zawsze liczę na Waszą uczciwość.

CZAS STRAT.









31 komentarzy:

  1. Miałam się wstrzymać, ale nie umiem :P zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz błąd w terminie wysyłania zgłoszeń, powinno być do listopada, nie października :)
    ja już na jedne blogowe mikołajki się zapisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także się zapisała, a zatem to beda moje drugie :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się - bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakich strat kochana? :) Mnie oczywiście też dopisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dam rady, już się na jedną akcję zapisałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A co z emigrantami? :) nie wiem czy ktoś będzie chciał wysyłać za granicę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście znów biorę udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O mnie nie zapomnij ;) W tej akcji będę brała udział co roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :) Jeśli jeszcze można:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O je to już? Pamiętamy jeszcze te z ubiegłego roku, ale ten czas leci! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ten czas leci - ja jestem za mocno zabiegana ale może za rok kto wie :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście ja też się zgłaszam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  14. :) Widzę znów akcja na blogu, a ja przez nieobecność swoją nie miałam jak się zgłosić. Szkoda, w zeszłym roku było fajnie w tym też pewnie będzie :)
    A wogóle cześć Terii z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...