poniedziałek, 25 lipca 2016

ShinyBox Beach Please! Lipiec 2016

Witajcie,
bardzo pudełkowo ostatnio tutaj, cóż jak ma się sklerozę, tak bywa.
Zapraszam na prezentacje wakacyjnego, pachnącego pełnego kosmetyków pudełka Shiny. 


Po słabym, ba nawet kiepskim urodzinowym pudełku, przyszło do mnie letnie, a dlaczego? Bo o subskrypcji przypomniało się gdy pobrano opłatę :D
Pomyślałam, trudno i cierpliwie czekałam, aż do dziś.


Tak jak ostatnio, paczkę przyniósł listonosz. 
Po otwarciu oczarował mnie zapach... 
Pudełko standardowych wymiarów, jednak wypchane po brzegi, aż się zdziwiłam. 



Aż 8 produktów, z czego 6 pełnowymiarowych!
Prawie wszystko trafia w moje gusta, prócz szamponu, który dostałam mama.



 W papierowej torebce dopiero cuda.
Marka STENDERS zaproponowała kulę do kąpieli oraz gąbkę oczyszczającą skórę. Mam swojego prywatnego Spongeboba :D szaleństwo.
Dodatkowo dwa pąki dzikiej róży, nie przepadam za różanymi aromatami w kosmetykach, ten mi się podoba. Czuje się skuszona tą marką. 


Reszta to:


Kremowa kostka DOVE;
Antyperspirant REXONA właśnie skończył mi się Adidas, mała odmiana się przyda;
Pomadka do ust DELIA;
Szampon Gliss Kur;
Tusz Pierre Rene;
Krem do rąk i paznokci TUTTI FRUTTI;
Roślinna farba do włosów BOMBAY BAZAR;

_____________________

Szacowana wartość pudełka to, około 140 złotych, oczywiście potraktujmy to z przymrożeniem oka, bo mini produkty liczone są jako duże. 


Zużyję wszystko bez większego problemu, naturalna farba bardzo mnie zaciekawiła, tusz i Standers'owe umilacze również. 
To pudełko uważam za bardzo udane. W skali 0d 0-10, daje mocne 8.
 Minus za mydło, które lubi powracać jak bumerang i szampon do farbowanych włosów- chociaż pachnie pięknie wiśniami.

To byłoby tyle z wakacyjnym Shiny, może wieczorem pokażę Wam swoją LETNIĄ PACZKĘ ;)

Miłego poniedziałku. Pozdrawiam





22 komentarze:

  1. Najbardziej ze wszystkich produktów do oka wpadła mi kula Stenders :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusiło mnie ogromnie, ale kolejny raz się cieszę, że byłam twarda i nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo chyba pierwsza dobra opinia o tym pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z powodu tego pudełka zrezygnowałam z subskrypcji, jak dla mnie jest ono niewypałem :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zrezygnowałam z subskrypcji. Coraz słabsze pudełka..., ale ważne, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie umilacze jak kula, pudełeczko nawet fajne ale wiele dziewczyn na nie narzekało ze względu na antyperspirant i kostkę dove :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie też trafiło to pudełko bo zapomnialam anulować subskrypcję. Stenders, tusz i farba misie podobają, ale ogólnie cieszę się że zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam że to jedno z najgorszych pudełek jakie wypuściło Shiny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mam być absolutnie szczera, to byłabym zawiedziona :( Kolejny raz mydełka, kulka, maseczka i krem do rąk... Jedyne zainteresowanie wzbudza we mnie teraz kula do kąpieli, gąbka i mascara. Słabo ostatnio z tymi boxami ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie nie zrobiło wrażenia :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się zawartość torby i jestem baaardzo ciekawa marki STENDERS i ich kuli do kąpieli oraz gąbki oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się pudełko nie podoba, jak otworzyłam to byłam bardzo zawiedziona. Szkoda, że większość produktów drogeryjnych. Jedyny plus ode mnie to za kulkę. Z miesiąca na miesiąc coraz słabsze te boxy...Bez porównania do tych, które wypuszczali kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się fajne, ale ja na boxy bym się chyba nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem właśnie na wakacjach i pudełko czeka na mnie w domu, ale widzę, że jest fajne, zwłaszcza Stenders zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Shiny ma dobrych speców od reklamy i designu pudełek, przez co kuleje zawartość. Spadek jakości zauważyłam już w lutym i zaprzestałam subskrybcje. Skusiłam się na urodzinowe pudełko i popełniłam błąd ogromny, bo urodzinowe pudełko też było niewypałem. W tym, letnim (a nic z latem nie ma wspólnego)jedyne co to podoba mi się kula do kąpieli i gąbka, wybiorę się do ich sklepu i się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...