piątek, 1 lipca 2016

Naklejki Wodne Róże i Różowy Miss Sporty

Witajcie,
późną porą ale jestem, dziwny dzień i dlaczego myślałam, że jest sobota ? Jestem dzień do przodu :D 
Jak lubi mawiać moja mama : "Kiedyś zginiesz cała" 
Tyak więc w tym pierwszym dniu nowego miesiąca, zapraszam na paznokcie, bo ostatnio było ich bardzo mało.



Naklejki wodne to ciekawy i efektowny manicure w kilka chwil, nie od dziś wiadomo, że kocham motywy kwiatowe, tak więc musiałam je zaaplikować, na plus że są to cało-paznokciowe. 

Naklejki  pochodzą ze sklepu edbeauty 

kupimy je za 3,49 tutaj


Aplikacja jest banalnie prosta, a jak widać sam wzór nada się na bardzo długie paznokcie.
Naklejki połączyłam z różowym lakierem Miss Sporty, jak nie miałam żadnego, tak coraz częściej w ich stronę spoglądam- polubiliśmy się. Róż kupiłam będąc w Rossmannie.

Sam prezentuję się fajnie, raz wygląda na cukierkowy, a za chwilę staję się przybrudzony... sprawka światła. Bardzo przyjemny wakacyjny kolor, ale nie tylko możemy przecież nosić cały rok.



Jak Wam się podobają? Mi bardzo :)



Dziękuję 
za możliwość testów pięknych naklejek :))

Kochani przy okazji chciałam poinformować, że konkurs urodzinowy zostaje przedłużony do odwołania... z powodów takich, a nie innych :D Daje szansę tym, którzy się jeszcze nie zgłosili, a zgłosiło się kilka osób, mam dwie pracę przesłane na priv, za co bardzo dziękuję <3
Max dwa tygodnie dłużej.

Więc kto się nie zgłosił ZAPRASZAM


Miłej nocy.




23 komentarze:

  1. piękne pazurki i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te naklejki a na Twoich pięknych pazurach wyglądaja bardzo efektownie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paznokcie, naklejki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie iście wakacyjny kolorek:)
    Moja mama tez tak do mnie mówi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładny kształt paznokci, różyczki pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co trzeba zrobić, żeby mieć takie paznokcie ?:)
    Na moim blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne naklejki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te naklejki :)
    I jak Ci urosły pazurki przez ten czas jak mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Megaśne paznokcie :) i jaki ładny kształt. O konkursie nawet nie wiedziałam to chętnie się zgłoszę jak jest czas jeszcze :) może nie wyświetlił się blogerkom, że tak mało zgłoszeń? Zawsze całą listę nowych postów przeglądam a pierwszy raz widzę, że taki super konkurs był

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne paznokcie zaobserwójesz naszego bloga oraz skomentójesz ostatni post

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo coś w moim różanym klimacie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiatowy motyw mega <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki są piękne; też je mam i kiedyś nosiłam, ale na moich krótkich paznokciach z bieda udało mi się jedną różę zmieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić kilka nowych naklejek, uwielbiam ten efekt, szybkiego idealnego zdobienia :d

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz długie pazurki <3 super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne te naklejki, muszę kiedyś spróbować;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...