środa, 27 lipca 2016

Musztardowy China Glaze i Stemple, Paznokcie na Szybko

Są paznokcie, których dawno nie było. 
Nosiłam albo kolor solo albo nagie, aż niemożliwe.
Zapraszam


Zmalowane na szybko, pod wpływem przypływu energii. Idealne nie są, szczytem piękności też nie, pazury  trochę odrosły, to można je pokazać światu. Zresztą czy trzeba pokazywać te zawsze super zdobienia, czasem można pokazać coś mniej idealnego, przecież nikt doskonały nie jest, każdemu zdarza się jakieś niepowodzenie. 

Chinkę mam z wyprzedaży u Blog Moniszona , jak zobaczyłam co ma, to mało co zostało, zagarnęłam wszystko :D  wiem, pazerna jestem, nie mogłam się powstrzymać... a miałam żadnych nowych emalii nie kupować, w tym postanowieniu jestem słaba.

Lakier Chnia Glaze jest koloru musztardowego, o wykończeniu matowym. dodałam do niego stempel w kolorze zieleni od CA, który nie raz u mnie już gościł. Myślałam nad czerwienią, może następnym razem, wymyślę, coś bardziej kreatywnego hihi

Mam tyły w lakierach... dostałam ostatnio kolekcję OPI z Kello Kitty, od kogo? Oczywiście od Hello Kitty :D
Pokażę Wam wszystko w poście z nowościami.


Tak to wszystko razem się prezentuję, na lato, na jesień na każda porę roku.
Specjalnie nie dałam  żadnego topu, matowa chinka i połyskujący stempel, w słońcu wygląda to bardzo fajnie.




Tak o to wyglądała moja rozgrzewka paznokciowa, już na dniach coś bardzo, bardzo letniego ;)
Wypatrujcie.

Udanego Dnia!!!


22 komentarze:

  1. Piękne są, kolorek świetny ��

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię koloru musztardowego, ale wzór całkiem ciekawy;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pazurki kojarzą mi się ze słonecznym Egiptem. Nie powstydzilaby się ich sama Kleopatra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwny kolor :) ale paznokcie spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie prezentują się te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się podoba - uwielbiam musztardowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie mój ale wyszło Ci ładnie. wyobrażam sobie Twój zbiór lakierów, chciałabym to zobaczyć 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie mój ale wyszło Ci ładnie. wyobrażam sobie Twój zbiór lakierów, chciałabym to zobaczyć 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Musztardowy to nie mój kolor, ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to nie wiem czy ten kolor mi się podoba , czy nie ; musiałabym go ponosić na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bazowy bardzo nietypowy- podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie pierwsza klasa ! Kiedyś robilam podobne na swoich semilacach i potem przestałam ale chyba znowu czas zacząć kombinowac ze stępelkami i innymi zdobieniami ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...