poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Zielony Przeplataniec, Sophin Matte Allure 350, Płytka Blueberry 01 oraz Zielony Stempel Color Alike BLP19

Witajcie, 
weekend minął, ja lekko się wyciszyłam i jestem pełna energii i chęci do działania.
Dziś zielono i jeszcze raz zielono.
Zapraszam.



Urzekła mnie matowa kolekcja Sophin i chętnie do nich wracam. 
Mają bardzo wiosenne kolory, idealne na teraz.


Matowe, szybko schną i długo się utrzymują, to tak w skrócie.


W zeszłym tygodniu dotarły do mnie dwie blaszki od blueberry nowa 04 i pierwsza, która się pojawiła 01- piękne wzory mają obie ;)
Dziś na pierwszy ogień poszła jedyneczka, jednak już kombinuję co zrobić z tą nową.
Miał być czarny stemple jednak jakoś było za ciemno, wygrzebałam zielonego- cudnego CA od B.loves plates i wybrałam wzór. Swoją drogą kusza mnie nowe pastelowe stemple... Kusi mnie dużo, za dużo ;(
Całość jest zmatowiona żeby tak po oczach nie dawało ;)








Kocham zielony kolor, to widać. Szalenie podoba mi się efekt jaki uzyskałam.

Miłego Dnia, jest słońce trzeba korzystać. 





28 komentarzy:

  1. Ooo, piękny kolorek! Uwielbiam miętowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten wzór robiony stemplem :)) Suuper :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio myślałam, aby paznokcie pomalować na podobny kolor zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna mięta! chętnie bym ją nosiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten kolorek, świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mięta na wiosnę to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi ta płytka nowa. Mam dwie pierwsze i tej zimowej nie kupiłam i teraz trochę żałuję, mam ochotę nadrobić nowości blueberry :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wzorek na paznokciach przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie z wzorkami!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już na insta! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne! Bradzo mi sie podobaja :-) Tez bym chciala miec takie ladne paznokcie ^^

    PS. Wyglad bloga the best ^^ Piekny naglowek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ten lakier jako baza pod wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny manicure! Uwielbiam takie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie :) Sama bym chciała mieć taki wzór na paznokciach :)

    P.S. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna miętka, mani wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, chyba skuszę się kupić taki kolorek ;d Jeszcze nie próbowałam robić wzorków, ale musze je wypróbowac na moich semilacach ;d A Ty używałaś kiedys hybryd ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Allee fajne te pazurki!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...