poniedziałek, 7 marca 2016

Wiosna Przybywaj- Paznokcie w kolorze Nieba z MissX 238

Witajcie, 
podobno pierwsze bociany już przyleciały, to znak, że idzie wiosna... a już krzyczę PRZYBYWAJ!
Dziś mani w kolorze nieba i optymistyczne kwiaty, na dniach pazurki projektowe, bo jak się okazuję nie tylko ja wiosnę wołam ;)
Zapraszam.



MissX 238
 maluszek, którego mam od dawna, czasem nim malowałam pazury, a pokazuje dopiero dziś :D
Czasem tak jakoś wychodzi.

Niby błękitek z mini drobinkami srebra ale na paznokciach ni trochę ich nie widać ;/
Gdy się zmywa, owszem pozostaje na płytce - dziwny lakier.
Ale kolor urzekający.

Solo prezentuje się fajnie, nie jest to typowy energetyczny błękit, tylko lekko brudny, jednak mi ta wersja odpowiada.




Zestaw, którego użyłam do zdobienia:


*MissX 238
*ModelsOwn  Flip-Flop
*Golden Rose WOW 34
* Płtyka BP-20
* Płytka od BajSzer
* Biały WIBO



Na białą bazę położyłam listki w kolorze seledynowym, na to niebieskim missX stemplowe kwiaty, a na jednym dodatkowo różowe ;)
Efekt końcowy wyszedł bardzo wiosenny.





Dobrej Nocy! 
:*


23 komentarze:

  1. Kolor ładny, a zdobienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mani :) mam tą samą płytkę, ale jeszcze nie dopracowałam, jak ładnie odbić wzorek. Muszę poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za błękitem średnio przepadam, ale za to kwiatki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne:) Ojj czuje Wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt końcowy :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ZROBIŁO SIĘ WIOSENNIE:) TWOJE PAZNOKCIE NAWET KRÓTKIE SĄ PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Ja czekam na to słoneczko i czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosno czekamy! ;) Pazurki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniak z tego MissX ;) też nie mogę się doczekać wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, kolorowo i optymistycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Takimi kolorami na pewno wiosnę przyciągniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolorek i wzorki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu wiosenniej się zrobiło;) Ten niebieski lakier ma śliczny odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra zdobienie, kolor cudny, powiało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obłędny kolor!!!

    A zdobienie bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...