wtorek, 1 marca 2016

Moja Paczka od Dresslink, Jestem Na Tak!

Hej, czołem... 
zimowo-wiosenna aura za oknem, mamy marzec- idzie wiosna, kiedyś przyjdzie, bo póki co sypie śnieg od wczoraj ;)
Dziś o przesyłce od Dresslink- dotarła cała i zdrowa, a ja zadowolona.
Zapraszam.



Muszę przyznać, że szybko wszystko dotarło, a zawartość zadowalająca. 
Torebka bardzo ładna i będę ją nosić, już przepakowałam większość rzeczy bo moja beżowa odbarwiła się od czegoś i aż wstyd nosić.
Pędzle, które robią furorę w blogosferze i mnie zachwyciły, są urocze.
Portfel- to co najbardziej mnie ucieszyło, bo od dawna szukałam idealnego wielki.

ZAPRASZAM na stronę 
♥ Dresslink: http://bit.ly/20vEO6F

oj wiele perełek można tak odszukać.

Przejdźmy może do prezentacji poszczególnych elementów przesyłki:
Zacznę od pięknego portfela, kolor - czerwień z metaliczną poświatą oraz efektowna czacha, jest bardzo duży, ma przegrody duże, małą zapinaną na zamek na drobniaki oraz kilkanaście przegródek na różnego rodzaju karty. Nie przypadkowo skusiłam się na taki kolor, niby czerwień przyciąga pieniądze- OBY ;)





Model ten dostępny jest w aż 5ciu kolorach, z pewnością każdy znajdzie swój ulubiony, a kupimy go :



Kolejny bardzo udany gadżet to pędzle, chińskie puchacze, wybrałam w czarnych oprawach, a końcówki są liliowe- śliczne! 
Bardzo miękkie, solidnie wykonane, przy otwarciu poczułam dziwny, charakterystyczny dla chińskich gadżetów smrodek, jednak szybko wywietrzał. Na szczęście, oby dobrze się spisywały.



Jeśli Was zaciekawiły kupicie je :

Ostatnią rzeczą jest torba, czarna, poręczna z tłoczonymi wzorami, coś al'a egipskie ;)
Gdy ja wybierałam sprawiała wrażenie wielkiej torby, jedna w rzeczywistości jest mniejsza i delikatniejsza. 


W środku jest jedna duża przegroda, środek z podszewką. Są tez małe kieszonki na drobiazgi i telefon.


Jeśli Wam się podoba kupicie ją :

Ja jestem bardzo zadowolona z moich wyborów, wszytko jest jak być powinno, a produkty nie odbiegają od tych z zdjęć dostępnych w sklepie. 

Jeśli Was zachęciłam, wpadajcie na zakupy do:
♥ Dresslink: http://bit.ly/20vEO6F 

Nie zapomnijcie o propozycjach za 0,01$
♥ $ 0,01 Pozycje: http://bit.ly/1THUNJv 

oraz o produktach z darmową dostawą 
♥ Items Free Shipping: http://bit.ly/1PWeWFL

Nie pogardzę klikami w linki ;)
Jak Wam podobają się moje zakupy? ;)

Miłego Dnia!





68 komentarzy:

  1. Takie pędzelki to chętnie sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są i ta cena 😉

      Usuń
    2. ja też je zakupie ale na Ali ;) już mam upatrzone :P

      Usuń
  2. Świetny wybór. Pędzle ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba :) kocham duże torby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja tez tylko gorzej w nich cos znaleźć.

      Usuń
  4. Najbardziej mi się podobają pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :) Portfel najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam ;) bardzo ładne rzeczy ;)
    mam takie serduszko tylko czerowne ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane, pędzelki najlepsze :P


    Klikniesz w najnowszym pocie ?
    Z góry dziękuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/2016/02/wishlist-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle z pewnością sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam! Ja jestem zadowolona z paczki jaką od nich dostałam - zapraszam do obejrzenia moich postów z dresslink!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście jestem bardzo ciekawa tych pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio otrzymałam moją pierwszą paczkę od dresslink i też jestem całkiem z niej zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pędzle, widać że takie mięciutkie :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tych pędzelków, wyglądają przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam m.in. podobny zestaw pędzli i o dziwo, spisują się ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pędzelki robią furorę na blogach :) Sama też mam podobny zestaw i jestem bardzo zadowlona z pędzli dużych, do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj robią. . ciekawe jak się sprawdzą u mnie .

      Usuń
  18. Fajna torebka i pędzle, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane, pędzelki są świetne!
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa jak sprawdzą się pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pędzle i torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki oryginalny portfel :>
    Mam takie pędzelki z Aliexpress, całkiem fajne są puchacze :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wyglądają fajnie. Portfel w końcu jaki chciałam.

      Usuń
  23. Strasznie mnie ciekawi jak będą się sprawowały te pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też; ) póki co ładnie się prezentują.

      Usuń
  24. Pędzle by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu mam, bo miałam inne ale się już zrobiły brzydkie.

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. oj fajna, cieszę się z niej jak dziecko :)

      Usuń
  26. Same cudeńka :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja na swoją paczkę nadal czekam, już miesiąc mija! :( pędzle fajne, sama je sobie chętnie zamówię przy następnej okazji, na razie wzięłam jeden do konturowania na próbę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że wszystko dotarło ponieważ z takimi stronami różnie bywa. Relacjonuj, jak zdają egzamin pędzle :) Pozdrawiam. www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Naklikałam! Z mojej pierwszej paczka od dresslink była również udana :) możesz poklikać u mnie? potrzebuję duużo wejść :( http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    +zostawiam obserwację aby móc pomagać zawsze jak pojawi się jakiś klikowy post :D
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rzeczy, szczególnie pędzle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...