środa, 2 marca 2016

Małe Śmietnisko czyli PROJEKT DENKO, Luty 2016 + wyniki teriibox'a i rozdania na fb.

Hej, wczoraj piękna zima, a dziś roztopy i bądź człowieku zdrowy. Niech już ta wiosna przyjdzie bo taka aura ani trochę mnie nie cieszy.



Dziś przebywam z DENKIEM,
 Luty aż taki obfity w śmieci nie był jednak zawsze coś się zużyje. 

Coś ostatnio kiepsko z pazurami, cóż są okropne ; ( postaram się jednak coś skombinować, bo mnie nosi, przez czas choroby nie pomalowałam ani razu. Az dziwne- widać choroba na serio mnie powaliła, bo przechodząc obok moich skarbów nie czułam do nich NIC! ZERO! NULL! 
Przy okazji jeden tak paskudnie złamałam, że nie ma się czym chwalić. 

Wróćmy do śmieci. 
W miesiącu lutym moje danko wyglądało następująco:


Większość z tej garstki bardzo lubię bądź polubiłam, są dwa produkty które szału nie robią, a raczej du** nie urywają ale wszystko po kolei.

Zamówiony ponad miesiąc temu mini secik z Berdever czyli HADA LABO spełnił moje oczekiwania i moja buźka jest piękna- serio. Systematycznie, o dziwo stosowałam codziennie. Odkryłam, że olej do demakijażu nie jest straszny i dla mnie, gęsta pianka do oczyszczania genialna, a lotiony to dopiero bajka- moja <3 Jeśli chcecie wypróbować je na swojej skórze, polecam, nie zawiedziecie się, a kupicie TUTAJ KLIK

Już łezki spływają, że się skończyły... dobra mam jeszcze dużą piankę :D



* Skończyłam, oj oszczędzałam go- peeling VEDAR, cudo i pięknie pachnie, mój ulubieniec.
Recenzja TUTAJ KLIK

*Tej samej marki pojawia się balsam do ust, w sumie do wszystkiego co wymaga nawilżenia ;) Pierwszy raz zużyłam takie mazidło do końca. Szybko poprawia nawilżenie, nie skleja ust, ładnie pachnie- bardzo fajny produkt. Musze napisać o nim więcej, dużo więcej, bo produkt godny uwagi.

*Peeling JOANNA, lubię je za aromat i mini formę za niską cenę. Fajny zapach i mocny ździerak to, to czego czasem mi trzeba. Chyba nie tylko ja je lubię, pomarańcza jest jednym z ulubionych zapachów.

*NIVEA antyperspirant w kulce, ten zapach jest rewelacyjny! Świeży a zarazem elegancki, jedyne anty, które u mnie działają w 100%! Aktualnie zdradziłam je z Dove o zapachu granatu- jednak to nie do końca to.



*ZIAJA mydło do rąk w żelu, zapach, konsystencja i całość na TAK! czaję się na inne wersje zapachowe. Recenzja KLIK TUTAJ

*Żel ISANA jeszcze z letniej edycji, kupiłam jesienią i stał aż doczekał się zużycia, lubię te żele, ładnie pachną, nie wysuszają i butelki mają ładny design.

*Zmywacz BeBeauty zawsze kupowałam różowy teraz zielony, jakoś bardziej mi odpowiada. Nawet pompka się nie zacina :D Co ważne nie wysusza skórek. W miesiącu lutym zużyłam dwa opakowania.



*Żele BeBeuauty to ulubieńcy mojego męża, jak jesteśmy w Biedronce zawsze lądują w koszyku, ja też chętnie je używam. Wydajne, super pachną i nie podrażniają skóry, cena niska, czego chcieć więcej. Te warianty najczęściej wpadają w nasze ręce.



Przyszedł czas na produkty bez szału... jakkolwiek to brzmi. 

* Balsam ARONIA początkowo go lubiłam, ciekawy zapach, ładnie się rozprowadzał, dość szybko wchłaniał i nic po za tym ;/ Po jakimś czasie łapania kurzu, zaczął dziwnie pachnieć... Dziękuje.

* Krem AA Hydro Algi zapowiadał się ciekawie, super zapach. Jednak po aplikacji moja skóra zaczęła szaleć piekła chwilami, później swędziało ...ehhh stał i stał aż prawie cały słoik wylatuje. 


Co znacie z mojego DENKA? Może macie odmienne zdanie na temat tych produktów? Wiadomo, że to co pasuję jednemu, drugiemu już nie koniecznie.


A teraz czas na to, co większość doczekać się nie może czyli wyniki teriibox'a oraz rozdania z fb- gdzie sponsor zrobił mnie w balona :D więc mała zamiana nagrody ...

A więc rozdanie z bransoletką wygrywa:

ULA PIĘTA

A teriibox leci do:


kochana- niedowiarku, mój box leci do Ciebie :*
Czuję powinność uzupełnić Twoje zapasy kosmetyczno-lakierowe :) 


Panie proszę o dane w wiadomości prywatnej na fb lub poprzez email :
teriiworld@gmail.com 

GRATULUJĘ!!!

Reszta nie smutać, to nie ostatni konkurs, nie znacie dnia ani godziny kiedy pojawi się kolejny!




50 komentarzy:

  1. Ostatnio uwielbiam pianki do oczyszczania :) gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zwyciężczyniom:)
    Ciekawa jestem peelingu Vedara, skoro tak go zachwalasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie duże denko a ja w szoku, nic nie znam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z tych kosmetyków nie miałam :-) I gratuluję wygranym kobitkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten antyprespirant z nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te peelingi z Naturii :3

    OdpowiedzUsuń
  7. denko super, zwłaszcza peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam peeling z Joanny oraz zmywać do paznokci :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku naprawdę? Bardzo się cieszę i jeszcze nie wierzę:)
    Dziękuję ślicznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwycięzców :) A olejek z Hada Labo serio polecam na początek ;) Zainteresowało mnie mydełko z ziaji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling Vedara jest obłędny, zastanawia mnie czy ich seria kawior i granat jest również tak urzekająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spore denko, gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupuję te żele z Isany dla córci , ona bardzo je lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię ten krem AA, właśnie go ostatnio używam na noc.

    OdpowiedzUsuń
  15. ta sówcia na żelu isana jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niom... teraz są misie też kochane.

      Usuń
  16. miałam ten żel Ziaji, ładnie pachnie i tyle :D balsam Aronia miałam wieki temu i faktycznie tak sobie z tym nawilżeniem.... peeling Vedary faktycznie ładnie pachnie, dosyć mocno perfumowany, całkiem dobry zdzierak, ale drugi raz chyba bym do niego nie wróciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu pasuje do końca - mi bardzo ;)

      Usuń
  17. Ciekawa jestem tego mydełka do rąk z żelu od Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lotion Hada LAbo miałam i bardzo lubiłam :). Może już czas, poznać kolejne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele z Biedry i Isany uwielbiam za zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wczoraj pierwszy raz kupiłam ten kremowy żel z biedro i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa opakowania zmywcza to czyste szaleństwo :D Ja jako nie-maniaczka malowania paznokci zużywam jeden zmywacz na pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha czasem idzie więcej... można powiedzieć że idzie jak woda;)

      Usuń
  22. serio, myślisz, że jest to garstka? Dziewczyno, jak na moje oko to jest tu mnóstwo kosmetyków *.*. zdecydowanie jest na czym oko zawiesić :D, także nie łam się ♥.
    roll-ony z nivea są świetne *.*
    serio, ten żel z isany to letnia edycja? a ja go w rossmannie dorwałam dopiero dwa miesiące temu :D. też lubię te produkty, zapach jak i szata graficzna obłędne <3
    produktów z AA nigdy nie miałam, ale moja mama też ich nie chwali :/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednie było ogromne ;) to średnie ;)
      ja isane jakoś latem kupowałam z innymi ;)

      Usuń
  23. Również bardzo lubię te żele z BeBeauty, a peeling z Joanny używam od lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja większość - chyba nie ma osoby, która ich nie zna ;)

      Usuń
  24. Gratulacje :) Również lubię peeling z Joanny :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Peeling kocham go! :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie ten balsam do ust z vedara jakoś nie zachwycił. Bardzo zaciekawilas mnie zestawem mini produktów azjatyckich. Chyba wypróbuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne denko, gratuluję! Na szczęście większość dobrze się sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. omo a tak bardzo chciałam wygrać hahah bravo

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciężko mi zliczyć ile już tych peelingów zużyłam -są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeśli chodzi o Joanne; bo kupuję od lat ;)

      Usuń
  30. Znam nivee i tą japońską piankę do mycia twarzy i faktycznie jest bardzo fajna. Tak to niestety nie miałam nic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...