czwartek, 3 marca 2016

Czerń i Szmaragdowe Stemple z Color Alike BPL19

Witajcie,
dziś paznokcie dawno nie było, na dodatek w takiej wersji mini, wyjątkowo mi się podoba :)
Zapraszam.



Zobaczcie jakie mam paznokcie wersja mini... niby już były odrośnięte i trach... no to ile się dało skróciłam. 
Z tego wszystkiego efekt końcowy mi się spodobał, chyba jest to spowodowane ślicznym szmaragdowym o metalicznym wykończeniu lakierem do stempli, który kupiłam u B. loves plates - oj mają tam cuda. 
Marzą mi się seciki do stempli, płytki i takie tam ahhh

Do zdobienia użyłam:


Czanego lakieru Sally Hansen Xtreme wear, Black Out 370
Lakieru Colour Alike BPL 19 B. a Fairy Forest
Ćwieków od BPS
Płytke do stempli JQ-43
Topu Sophin
Oliwki do skórek Sophin

Początkowo miał być motyw z koniczyną, jednak kiepsko to wyglądało.. postawiłam na zawijaski.


Nabiegałam się ze zdjęciami, u mamy, na dworze, u siebie w domu... jak szalona :D 


Wiedziałam, że te lakiery do stempli są świetne ale nie myślałam że aż tak! Jak widać zielony kolor na czerni radzi sobie super!
 Zauroczyły mnie bardzo, na początek kupiłam dwa- ten i czerń, bo Konad skończył swój żywot. 
Przypadkowo wskoczyłam na aukcje B. love plates na allegro, można tam upolować coś w super cenie ;) Więc lakiery kupiłam za około 17 złotych, mega szybka wysyłka. 
Zerknijcie sami, może Was coś skusi <KLIK>

Wciąż czekam na emaile do stempli z alieexpress i jakoś ich nie widać, podobno miały być szybko, polecany sprzedawca a tu klops ;/
Chciałabym aby moje kolekcja stemplaków się rozrosła bo na dzień dzisiejszy jest ubogo :D






Jak Wam się podoba?

Miłego wieczoru!




63 komentarze:

  1. Chodze po tych blogach i co blog to lepsze stylizacje paznokci, jak Wy to robicie? Cos pieknefo ;)
    Zapraszam do mnie
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wzór ze stempli :) sama nie umiem ich używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie podoba, oj troche ćwiczeń i pójdzie łatwo.

      Usuń
  3. Jeśli twoja kolekcja jest uboga, to ja się zapadam pod ziemię... Moja "kolekcja" to zaledwie kilka blaszek i jeden lakier do stempli którego i tak nie używam bo gryzie się z moim stemplem. Co do paznokci, wyszły bardzo ładnie. Tak jak nie lubię zieleni tak mnie teraz skusiłaś na zdobienie w tym kolorze :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio , lakierów do stempli mam może 5, fakt blaszek dużo więcej- jednak bez szału ;)

      Usuń
  4. Piękne pazurki
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. super, czarny z tą zielenią świetnie pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne połączenie. Ja dopiero zamowiłam stemple i się zastanaiwam, czy dużo będę kląc przy zdobieniach! Ale tak mi się efekt podoba, że postanowiłam zaryzykować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będzie tak źle, tylko nie poddawaj się na początku ;)

      Usuń
  7. Fajnie wygląda ;) Chociaż zieleń to nie mój kolor na paznokcie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż nabrałam ochotę żeby pomalować paznokcie. Kurcze..ale ja nie umiem tak ładnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda ;) niesamowicie dobrze odbija się na czerni

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam stemple, zaoszczędzaja tyle czasu w stylizacji =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pazurki są magiczne! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyszło ;) chodź ja sama bym wybrała matowy zielony

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się połączenie czerni z zielenią )

    OdpowiedzUsuń
  14. Super połączenie! Aż trudno uwierzyć, że na paznokciach może być tak precyzyjny wzorek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szmaragd naprawdę piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, fajna ta zieleń od CA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo, teraz czas na kolejne kolory

      Usuń
  17. Mi by się przydały Twoje zdolne rączki dzisiaj przed imprezą:)
    Pazurki Twoje nawet krótkie wyglądają efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, szkoda że tak daleko. Dziękuję.

      Usuń
  18. świetnie odbija ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzorek świetny :D Ale najbardziej podobałaby nam sie biel i czerń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pomyślę nad tym przy następnej okazji, będą pazury z dedykacją dla Candy Pandas:*

      Usuń
  20. Ja się zbieram do zamówienie z b loves, ale chciałam od razu konkretniej więc myślę nad tym :D Ładne pazury, lakier do stempli jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a no tak, ja tam dużo bym chciała aż za dużo :D

      Usuń
    2. :) a no tak, ja tam dużo bym chciała aż za dużo :D

      Usuń
  21. Cudny kolor i świetne zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...