sobota, 13 lutego 2016

Zimowa Paczka od Hushaaabye, część pierwsza xD

Witajcie,
zaczęło się...pierwsze paczki już napływają i cieszą.
Ja już swoja jedną mam i mam ogromnego banana na twarzy.
Sami zobaczcie jakie rarytasy.





Moją paczkową niespodziankę przygotowała Justyna - Hushaaabye z 
bloga:
przesympatyczna osóbka, można pogadać o wszystkim i niczym, ta z kłopotliwym nickiem... chociaż coraz lepiej mi idzie nie mylenie literek :D

Jakie było moje zdziwienie gdy piszę...
Wysyłam paczkę! 
WOW ale, że już? Poszła jak strzała, tylko ja jak zawsze ze wszystkim w proszku... norma.


We wtorek już ją miałam w swoich łapkach, a opisuje i pokazuję dziś- dopiero, nie dobra JA.
Wybacz... wybacz proszę... ( na myśl wpada mi piosenka DKA, ktoś ich jeszcze pamięta? namiętnie słuchałam po pierwszym poważnym złamanym sercu.. aj bolało- pierwszy i ostatni raz )


Wracając do miłej części, paczka była ciężka... czego tam napakowała.
Moim oczom ukazała się paczka 2w1 ... duża w  kolorowe bibułki i jeszcze jedna z tajemniczym napisem :
"Przyjemnej kąpieli"




Otworzyłam szybko, a tam cuda i cudeńka, do umilenia moich kąpieli... uwielbiam!  
Tak postawić w łazience i patrzeć na nie podczas kąpieli, bo używać szkoda :D
Sami zobaczcie... różowiutkie-słodziutkie, a zapachy genialne.
Była jeszcze bransoletka z koniczynką... była- Kuba pociągnął i trach.. zostały perełki.



Dobra używam, umyłam rączki w płynie do rąk, cudnie pachnie. 


W paczce było sianko, dużo sianka... a jak inaczej, lubię taki dodatek, nawet drobiazg ale w sianku cieszy :D

Mam też coś Skinowego... zapas BB próbek, ja wręcz je zjadam! Czy kiedyś zdecyduję się i kupię duże opakowanie? Kiedyś na pewno, zdecydować się nie potrafię... gold czy ślimakowy... najlepiej dwa :D Jedno wiem różowy mnie zapycha ;/




 Maska do włosów, zapach piękny, musiałam użyć- bomba! 
Polubiłam.




Nie mogło zabraknąć lakieru... SEMILAC czerwony, ognisty... w końcu walentynki idą.
Cień do powiek, nie byle jaki bo mineralny  Annabelle Minerals , chyba nic nie ma tej marki, a jeśli to próbkę pudru, pewna nie jestem. 
Olejek do kąpieli z Bielendy to nowość dla mnie, ta marka nie gości u mnie często.



Z brokatami moja droga to przesadziłaś :D weź babo zdecyduj się co położyć na pazury :D



Budyń... zapomniałam o budyniu... z pewnością umili czas.



Najważniejsze odręcznie napisany liścik! Nie przejmuj się, że na zwykłej kartce. Też to mam, papeteria to zło :D
Zawsze gdy się staram nie wychodzi ładnie napisane i równo... ;/





Dziękuję Ci kochana za tak wspaniałą paczkę!!! Ucieszyła mnie ogromnie, mam nadzieję, że wszystkie będą równie udane.
A ja biorę się za testowanie  :)

Miłego Dnia!!!


37 komentarzy:

  1. jakie rarytasy nic tylko kąpać się i robić paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość :-) sama bardzo bym się cieszyła z takiej paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne rzeczy! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawartość genialna, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha swietna! A ten brokat przy Twoim hobby to jak woda pójdzie ;D ja dzisiaj kazalam swojej mamie wyslac moja zimowa pake zobaczymy czy wywoazala się z zadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się, nie tylko Ty jesteś w proszku :( Moi dostawcy trochę nawalają i nie wiem czy nie będę musiała się ratować czymś awaryjnym na koniec :( Dobrze że pokazujesz paczkę od Justyny, nie będę dublować prezentów :) A paczuszka oczywiście bardzo udana - miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczka - same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miła zawartośc zwłaszcza dwa pierwsze punkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no no super ;) ja będę musiała w końcu zacząć kompletować moją ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka rewelacja. Justyna dała czadu. Seria z peonią musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczka rewelacja. Justyna dała czadu. Seria z peonią musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie się cieszę, że jesteś zadowolona :) zawsze mam mega stracha robiąc komuś prezenty w ciemno :) brokatow chciałam kupić więcej, ale kupiłam to co Pani miała na stanie także... :D perełki do kąpieli kupiłam dla siebie takie same bo mnie całkowicie urzekł i zapach i wygląd tego produktu :) niech Ci wszystko służy jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekł mnie * achhhh uwielbiam pisać komentarze z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wymiankę bo moja para też z Łodzi ale dopiero dziś skończyłam robić moją handmadowa niespodziankę wiec już mogę ja wręczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to teraz tylko leżeć i pachnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczę ile wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Paczka nam się bardzo podoba :)
    Najbardziej te czerwone kryształki xD Kochamy takie duperelki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że kto jak kto, ale Hushaaabye to stanie na wysokości zadania :D Świetna paczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paczka :) Widzę że cudne zapachy produktów dostałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna paczka :) czemu ja nie widziałam posta, gdzie można się było zgłosić do tej akcji? :( brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka przepiękna paczka <3 Tylko pozazdrościć takich wspaniałości ^^

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł i super pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...