sobota, 6 lutego 2016

Pawie Pióra, Sophin 206 i płytka Helen 19 od edbeauty.pl

Witajcie,
dziś ostatni weekend karnawałowy, czas zabaw to poszalałam z manicure.
Zapraszam



Do pięknisia holo 206 dodałam stemple w pawie pióra, trochę perełek i mam co mam.

Lakier Sophin nadaje się nie tylko do całych paznokci ale i do stemplowania, ślicznie się mieni w świetle. Dodatkowo dodałam kameleona z Alle Paznokcie, by był pawi kolor piór.

Holosia już zdążyliście poznać, pisałam o nim tutaj

Obiecałam stylizację więc też jest, chodziły od dawna mi po głowie pawie pióra.

Do stylizacji użyłam:


* Sophin Vinyl 206
* Alle Paznokcie, Flip-Flop z efektem kameleona
* Perełki BPS
*Golden Rose matte,  kolor czarny
* Płytka Helen 10, edbeauty.pl
* Top Sophin, GelLac
* Sophin oliwka do skórek, o zapachu cytrusów


Początkowo wszytko miało być matowe, jednak w trakcie zmieniłam koncepcję. 







Dziękuję :

za płytkę, która ma fajne wzory i ciągle ją używa :D


Oraz

Za piękny lakier.


To kochani życzę Wam udanych imprez!





34 komentarze:

  1. Mega super ,sama chciałabym wyczarować takie cudo na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się mieni, w sam raz na koniec karnawału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imprezę karnawałową idealne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na czarnym genialnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na karnawał w Rio takie pierzaste paznokcie :D Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te pawie piórka :) a Sophin 206 po prostu wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te paznokcie! Sama bym takie chciała ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni weekend karnawału, więc trzeba zaszaleć :D Super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie się prezentują, śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ci wyszło! :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdobienie, pieknie sie prezentuja piorka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaale Ty masz talent do pazurków <3 piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne i świetnie wykonane. Jak weszłam na Twojego bloga, to taki szok- wow jaki cudowny wygląd!!! Od razu obserwuję i zapraszam do mnie: http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę takie paznokcie mieć!!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestawienie błysku z czernią zawsze pięknie wygląda <3
    Te Sophiny pięknie wyglądają, na pewno się na nie kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio miałam chęć zrobić mani z tymi piórkami, bo też mam tę płytkę, ale że połamałam pazurki to na razie mam przerwę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chcę takie śliczne pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie się błyszczą :) Wzór bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. holo piórka <3 mega to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach! Jest obłędny i te zdobienia *-* ♥ Masz przepiękne płytki!

    OdpowiedzUsuń
  21. takie dzieła sztuki to ja tylko podziwiam na zdjęciach - pięknie to zmalowałaś, u mnie niezmiennie gości zawsze jeden kolor, no i chyba tak już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A wspominałam kiedyś, że moi rodzice hodują pawie?? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...