sobota, 30 stycznia 2016

Sophin Sand Efect 297, Serduszkowo...

Witajcie wieczorową porą, 
ostatnio zasypuje Was postami ale to chyba dobrze, że się coś dzieje.
Teraz czas na pazury...
Piaskowy lakier o różowym kolorze, znów róż- powiecie, a no znów :D


Jak już wspominałam nie raz, wybór nowych kolorów do testów wcale do łatwych zadań nie należy.
Początkowo chodził mi po głowie numer 300, jednak mam coś podobnego innej marki, to po co mi kolejny jak mogę coś czego nie mam. Piaskowych lakierów aż tak wiele nie mam, nie jest to moja ulubiona faktura ze względu na ich zmywanie. Te sophinowe zmywają się całkiem ok, nawet bez bazy pellof, chwała im za to.

W moje łapki wpadł 

SOPHIN SAND  EFECT 297

Buteleczka jak w poprzednich emaliach 12 ml, klasyczny wąski pędzelek, którym łatwo manewrować. 
Piasek trochę dłużej schnie, niż te ekspresowe lakiery.
W buteleczce widać drobne jaki i grubsze brokaty, które dają piękny efekt na płytce.
Kolor to odcień różu, bardzo zjawiskowy.



Podkład pod stemple to również lakier Spohin matowy, który po nałożeniu topu ładnie błyszczy.




Za nim zrobiłam zdjęcia nosiłam go dwa dni, jak widać trzyma się świetnie ;)




Dziękuje marce za możliwość testów.


Miłego wieczoru!






29 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery piaskowe - Szczególnie na swoich stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy jeszcze nie robiłam hybryd, na pierwszym miejscu były u mnie lakiery piaskowe. Trwały i trwały... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jeszcze nie robiłam hybryd, na pierwszym miejscu były u mnie lakiery piaskowe. Trwały i trwały... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam piasków też nie lubię za zmywanie. Za to bardzo mi się podobają stemple na nich:) Sama mam "aż" dwie sztuki. :)
    Wyczuwam w blogosferze Walentynki :)
    A ten róż śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest tak piękne że tchu brakuje;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wzorki są śliczne :* ja nie umiem używać stempli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne niemalze Walentynkowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt naprawdę rzucający się w oczy. Dla mnie zdecydowanie zbyt odważnie. Ja jestem nudna i wybieram tylko stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :) Piękne kochana masz paznokcie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię róż. Bardzo ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny efekt na paznokciach dają lakiery piaskowe. Ja najchętniej sięgam po złoty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brokaty ... uwielbiam je za efekt na paznokciach ...nie znoszę za zmywanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie że ostatnio pozapominało się o piaskowych lakierach, a przecież one wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie i romantycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdobienie, w sam raz na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mani idealny na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z jakiej płytki takie fajne serduszka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jaj jakie cudne pazurki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie urocze zdobienie, te serduszka są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...