poniedziałek, 11 stycznia 2016

Astor Quick&Shine Midnight Blue and Stars

Cześć poniedziałkowo,
nie ma obijania, spania... czas zakasać rękawy i do roboty- posty same się nie napiszą ;)
Dziś o pewnym Astorku i gwiazdach, 
Zapraszam


Kupiłam go całkiem nie dawno na promocji Rosmanna -49%, po prostu wpadł mi w oko. 
Nawet nie myślałam o jego walorach, typu szybkie schnięcie, kupiłam i już.
Lakierów tej marki jest u mnie kilka, sama nie wiem dlaczego, przecież są szeroko dostępne...


 Co można o nim powiedzieć....?
Schnie szybko to fakt, ma szeroki pędzelek, którym łatwo się maluję. 
Jest gęstszy niż lakiery, które ostatnio miałam ale to mi nie przeszkadza, nie zalejemy skórek tak szybko ;)
Jedna warstwa już ładnie kryje, ja jednak dałam dwie dla intensywności.
Nie smuży, nie widać pociągnięć pędzla.
Znów mało lubiane wykończenie, no i nie mój kolor... zimny niebieski. Mimo to go zakupiłam, bo w buteleczce wyglądał pięknie, tak tez na pazurach.



Długo myślałam co do niego dać, postawiłam na stempolowe czarno-białe gwiazdy.




Czarne gwiazdy z płytki BajSZer XY15
używałam już jej przy tym zdobieniu KLIK


oraz płytka z Wojowniczą <3 KLIK

Przekonuje Was takie gwieździste niebo? I sam lakier?


 Do napisania!!





47 komentarzy:

  1. Super wyglądają i jakie są długie. Piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda na Twoich długich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne a jak nie pasuje Ci kolor ja go chętnie przyjmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na swoich paznokciach takiego koloru nie widzę, ale u Ciebie to niebo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja tez nie wdziałam, aż zobaczyłam i jest ok;

      Usuń
  5. Ależ elektryzujący odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje na zimę, bo latem bylby za ostry.

      Usuń
  6. Jak ładnie :) Wygląda jak jakaś naklejka na cały paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) staralam się trochę ;)) fanie, że się podoba.

      Usuń
  7. Ale paznokcie! Super ten lakier wygląda z tym zdobieniem:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No wlasnie, posty same sie nie napisza....oj przydalabys sie mi tutaj z takim 'bacikiem', bo motywujesz i to niezle :)
    Piekne zdobienie, bardzo mi sie podoba :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Oj jestes pewna, chyba miałabyś mnie dość po dniu hihi

      Usuń
  9. Świetnie wygląda z tymi gwiazdami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier solo już jest piękny,a z gwiazdami kojarzy mi się ze śniegiem i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokadnie, szkoda że śniegu już u mnie nie ma ;(

      Usuń
  12. Mam ten lakier i bardzo lubię ;) podoba mi się właśnie taki chłodny metaliczny niebieski kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepięknie wyglądają te gwiazdki i śnieżynki na astorze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolorek, bardzo fajnie wygląda w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy jest ten lakier z astora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwa kolory ciemnofioletowy (356) oraz szary z odcieniem fioletu (360).
    Lakiery faktycznie szybko wysychają, ale potrzeba dwóch warstw by dobrze prezentowały się na paznokciach, a najlepiej trzech. Wtedy można uzyskać pożądany efekt. Przy takim stosowaniu niestety spada wydajność produktu.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...