sobota, 12 grudnia 2015

Sophin 54, Cudowny Powiew Wiosny Późną Jesienią

Witajcie,
dziś paznokciowo, dość tych paczek i chwalenia.
Mam dla Was przygotowany pokaz lakieru Sophin, o cudownym miętowym kolorze, 
zapraszam.


W tygodniu przyszła paczka, o której pisałam TUTAJ

Był w niej dzisiejszy bohater, czyli kolor do którego mam wyjątkową słabość czyli mięta. 
Kocham wszelakie odcienie zieleni, jednak mięta to coś czemu nie potrafię się oprzeć. 



Sami powiedzcie, czy nie jest uroczy?

Świeży powiew wiosny późną jesienią, a co tam... 
Polubiłam się z ta emalią, łatwo się ją aplikuję, nie smuży, szybko schnie, sama w sobie ładnie błyszczy. 
Jaki pisze na buteleczce jest to lakier Vinyl.


Duża, solidna buteleczka pojemności 12 ml.

Podaję skład, bo wiem że jedna osóbka, chętnie go zobaczy, tak notcopyacat- o tobie mówię ;) Specjalnie for you :*



Jako, że to mój ulubiony kolor, dałam ulubione kwiaty- róże, trochę się z nimi nagimnastykowałam, bo nie zawsze idzie tak jak powinno. Miałam problem ze zmywaczem... nie zmywał, dziwoląg, chyba Wam o nim napiszę.







Kolor ten zdecydowanie dostaje honorowe miejsce w moich naj <3
Dziękuje marce:

za możliwość testowania cudnego lakieru.

Miłej soboty!











29 komentarzy:

  1. tez mam słabość do mięty ;) dalej,pisz o tym niezmywającym zmywaczu,bo mnie to ciekawi haah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten kolor, na lato byłby jak znalazł ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, ale ja bym go zostawiła tylko z cyrkoniami taki jest piekny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna może powiewać kiedy chce :) Też lubię miętowy kolor na paznokciach :) Ja mam zmywacz który nie zmywa, taki dwufazowy z life :D Miał nie niszczyć paznokci i nie niszczy ale usuwanie nim lakieru to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, i śliczne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor a całokształt w Twoim wykonaniu fenomenalny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po takie kolory sięgam wyłącznie wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek ładniutki, a zdobienie z różyczkami świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio przepadam za odcieniami niebieskiego na paznokciach, ale uwielbiam takie diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny odcień <3 fajnie wygląda z tymi różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam te lakiery i oglądam, muszę stwierdzić że mają sporo fajnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne manicure... Mimo że nie przepadam za tym kolorem to u Ciebie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor :) Ja nie przywiązuję uwagi do tego czy dany kolor uważa się za wiosenny/letni/jesienny/zimowy, noszę po prostu to na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny Kolor paznokci ! Jeden z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor :) Na takim błękicie przydałby się jakieś bałwanki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt wspaniały! U siebie go nie widzę, bo takie odcienie nie podobają mi się na moich dłoniach. Ale u kogoś, aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za pastelami. Fajne zdobienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham takie kolory :) śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten kolorek i genialne, takie misterne (hmm, angielski odpowiednik 'intricate' bardziej mi się podoba) :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...