czwartek, 31 grudnia 2015

Moja Skromna Kolekcja Lakierów.

Witajcie, 
jeszcze w starym roku.
Udało mi się zrealizować, to co od dawna próbowałam- czyli zliczyć wszystkie swoje lakiery.
Zapraszam
Jak wiecie wczoraj był ten dzień, Akcja Liczenia moich skarbów.
Od zawsze lubiłam mieć i malować paznokcie, jednaka od kiedy piszę bloga jakoś przerodziło się to w zbieractwo :D Bo jak inaczej to nazwać?!
Całe szczęście nie tylko ja to mam :D Znam więcej osób z tą samą przypadłością. 
Chyba wyleczyć się tego nie da, zresztą mi  z tym dobrze.


Liczyłam i liczyłam, zeszło mi trochę czasu, przy okazji poukładałam je w pudełka i leżą spokojnie. Ciekawe jak długo, bo znając siebie to za chwilę znów je powyjmuję :D

To moje ulubione pudełko, a w nim Paese, Golden Rose i Wibo, kilka innych. Dlaczego ulubione? Fajnie jak wszystkie emalie idealne się układają, tak ładnie to wygląda :D

 Zliczanie... układanie...

W sumie wyszły dwa duże kartony i dwa mniejsze.
To nie koniec bo dochodzą topy nawierzchniowe bezbarwne, których jest 11, pudełko z naklejkami, blaszkami i hybrydami... Normalnie sklep :D

Przejdźmy do konkretów po całym tym liczeniu, naliczyłam 

UWAGA!

!!!300 sztuk!!!


Nie będę rozpisywać się czego najwięcej, z pewnościom  prowadzą lakiery Golden Rose.


Teraz pozostaje wszystkie je spisać i przenieś na wzornik... yyy muszę zakupić odpowiednią ilość :D
Kiedyś coś tam zaczęłam, leżą w pudełku po tipsach, a to na zdjęciu to tylko kilka.

Cieszę się, że udało mi się zrealizować ten punkt, który od dawna chciałam.
Wiem ile tego mam, chociaż nie mówię, że nie kupię więcej.

Jak kiedyś pisałam, nie zamierzam kupować żadnego lakieru w grudniu, tak też się stało :) Jednak za sprawą wszystkich mikołajkowych paczek, przybyło całkiem sporo :D 

Do napisania, mam nadzieję, że pojawi się jeszcze psot z sylwestrowym manicure ;)
Buziaki



33 komentarze:

  1. Hmm...;) No:)
    Ale, w sumie... Mam podobna kolekcję szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile zamrożonej gotówki.
    A ja myślałam, że mam dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła kolekcja. Ja mam o połowę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam około 80, razem z brokatowymi topami :) Przybyło mi trochę przez ten adwentowy kalendarz, gdzie trochę kolorów mi się dubluje ale trudno, i tak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła kolekcja :-) ja swoich nie liczę, można się pogubić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ;o jak duzo ;o
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też powinnam swoje zliczyć ale boje się 4 cyfrowej liczby ^^ świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też powinnam swoje zliczyć ale boje się 4 cyfrowej liczby ^^ świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow to ja mam skromne 50 ;) do tego ostatnio nosze ciagle hybryde ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. No super 😊 aż ci zazdroszczę. Wiesz co ja tez uwielbiam jak wszystkie lakiery tak równo w pudełkach są poukładane. A u mnie to się pedantyczność nazywa ale nie do przesady taka do oka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana ja już nam zalatwiam miejsce ...wiesz gdzie 😉 piękny zbiór 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, ile mam ja? Tu - całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna mi skromna kolekcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ich masz :) Ja mam tylko 40 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna kolekcja. :) muszę przejrzeć swoje lakiery i zobaczyć ile ich mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponująca kolekcja! ;) Ja już powoli boję się liczyć moje lakiery, ale Ciebie to chyba nie przebiję ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. 300 lakierów? Dużo :o. Ja chwilowo liczę i mam 130 :D. Nie wiem jakim cudem tyle sie ich uzbieralo

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko kochana, jaka kolekcja. Jestem pod wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam niecałe 200 i jak dla mnie to już za dużo ;)
    Staram się je zużywać ale... no nie da się :D A co chwila dochodzą następne ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Hihi "skromnie" :D U mnie przodują Colour Alike, ale w sumie bardzo dawno ich nie liczyłam, aż sama jestem ciekawa ile tego mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No no, niezła kolekcja... Ale w sumie też mam w swojej mniej więcej tyle lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. prawie jak nałóg ale za to jaki piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skromna kolekcja... To u mnie w porównaniu do Ciebie to naprawdę bida xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow. Największa kolekcja jaką widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż... pozostaje mi tylko życzyć wspaniałych nowych lakierów w Nowym Roku!
    Kolorowych buteleczek nigdy za dużo :-) Mimo, że Twoja kolekcja nie należy do tych mniejszych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna kolekcja.
    Też mam coś koło tego, ale dokładnie jeszcze tego nie policzyłam. Wzorników też nie mam i kolory nakładam na tipsy. Zamówiłam wzorniki z Lady Queen ale 3 miesiące minęły i nie mam ani wzorników ani odpowiedzi ze sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  27. pokaźna kolekcja! moja liczy na razie 115 lakierów, ale z miesiąca na miesiąc rośnie :D wszystkie kolory mam na wzornikach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja to myślałam, ze mam dużo ale Ty mnie o głowe przebijasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...