środa, 9 grudnia 2015

Mikołajki Się Skończyły, A Paczki Niespodzianki Dla Mnie Nie. Paczka Od Violki

Hej, 
dziś biegnę do Was by pochwalić się moją paczka, od Violki, zapraszam.

Jak w ostatnim poście wspomniałam zrobiłam niespodziankę Violi z bloga 

zostałam po tym fakcie nazwana wredną Maupą ale niech już będzie haha

Dziś odwiedził mnie listonosz, właśnie z niespodzianką od Niej. 
Sami zobaczcie co dostałam.


Opakowania wierzchniego Wam nie pokażę, bo nim pomyślałam już była rozszarpane :D 
No, co... byłam taka ciekawa co jest w środku.


A w wewnątrz same cudowności. 

 

Były lizaki, które szybko zaginęły :D Bałwanek lekko ucierpiał w podróży... biedny on ;( 
Ale smakowy był.


 Tutaj coś, co od dawna mnie zachwycało Violki prace ręczne, czyli bransoletki. 


 Jest coś dla face, paletka oj lubię, nie mam jeszcze takiej. Żel micelarny, kredka i krem pod oczy.


To czego nie mogło zabraknąć, lakiery... blaszka z motylim wzorem, naklejki... gęba się cieszy.


Zobaczcie jakie lakiery, nie mam żadnego z nich. GR i essence takie błyskotekowe, essence też fajniutki... ajjj chce mi się aż malować.


Dzięki kochana!!! Sprawiłaś mi mega radochę, dzieciakom też bo się przykolegowały do słodyczy. 

To co? Czekam na kolejne paczki haha


W kolejnym poście pokażę Wam, moje nowe Sophinowe zdobyczę ;)
Mam nadzieję, że powoli wracam do bloga, jest już dużo lepiej.


Miłego Wieczoru. 




57 komentarzy:

  1. Zawartość paczki rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha dobre xD jak możliwe ze trafila w lakiery których nie masz xD przeciez to niemożliwe xD jakies konszachty z diabłem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati to było totalnie na czuja....sama nie wiem jak to sie stało :)

      Usuń
    2. możliwe, jest jeszcze tyle, których nie mam że łatwo trafić haha

      Usuń
  3. alez pieknosci, lakiery wymiataja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cóż poradziC, mimo wszystko był dobry.

      Usuń
  5. To musiałaś być bardzo grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zawartość paczuszki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bylas naprawdę wyjątkowo grzeczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka - dla każdego cos miłego ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , uwielbiam takie niespodzianki.

      Usuń
  9. A tak się bałam o bałwanka...miałam przeczucia ze nie przetrwa podróży a prosiłam panią na poczcie ...NIE RZUCAĆ PACZKĄ...i co ? i kilo...Cieszę się że Ci się zawartość podoba :)Więcej paczek nie dostaniesz...aż taka grzeczna nie byłaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie poradzi, dupa mu się zbiła :D Dziękuje raz jeszcze, jestes kochana!!! Będzie... od Ani :D hihi

      Usuń
  10. Niespodzianek nigdy za wiele. Świetne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka ;) Jak wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna niespodzianka. Życzę udanego używania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałam Cie tez zwerbować, nie dałaś się :D

      Usuń
  13. Takie paczki są świetne i poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mikołajki miałam dzisiaj u rodziców jeszcze więc ogólnie łączę się z Tobą w radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezła paka :D Nic tylko paznokcie malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie niespodzianki :) Fajnie że lakiery Ci się nie powtarzają, chociaż kto by się przejmował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak y innej firmy to zaden problem :D

      Usuń
  17. Ciekawe kolory lakierów! Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. widać byłaś bardzo grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Bardzo miła, nie spodziewałam się takiej paki ;)

      Usuń
  20. Ależ będziesz miała malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie za dużo tych prezentów? xD Super box! Gdzie chomikujesz te wszystkie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...