poniedziałek, 7 grudnia 2015

Kolorowe Blogowe Mikołajki z Hello Kitty Uważam Za Udane!

Witajcie, jestem, żyję, a jeszcze do tego dostałam dwie wspaniałe paczki mikołajkowe!
Zapraszam do oglądania :)

Z pomysłem z mikołajkami wyskoczyłam ja,  jak filip z konopi i o pomoc poprosiłam szaloną Hello Kitty z bloga interendo nim się obejrzałam, wszystko zorganizowała, ba nawet rozlosowała pary. 
Mikołajki odbyły się pod hasłem:

KOLOROWE MIKOŁAJKI Z HELLO KITTY
kolorowe od mojego bloga, reszta kocicy ;)

Odwaliła za mnie całą robotę :D taka kochana <3

Moją parą, ta wylosowaną była Ann z bloga http://do-it-with-ann.blogspot.com/
dodatkowo napisałam, że chętnie zrobię jeszcze jednego i zgłosiła się druga Annia z bloga http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

no i jakoś poszło.
Dodatkowo jednej z moich blogowych przyjaciółek zrobiłam mini boxa niespodziankę, się kobita zdziwi jak dostanie przesyłkę :D 
Edit. dostała i chyba się udało ... 
"Ty małpo" - mówi samo za siebie hihi 
violka miłego użytkowania. 

Posty miały być dwa, niestety ostatnie perypetie z lekarzami ograniczyły mnie czasowo. 

Wracając do paczek niespodzianek, najpierw opowiem o paczce od Ann...
bałam się, blog kulinarny, pojawiają się DIY i takie tam... na szczęście szybka wymiana wiadomościami i jakoś problemu z boxem nie było- postawiła na kosmetyki, chociaż miałam plany na coś szalowego- nic straconego, są jeszcze Święta- może się uda zrealizować coś jeszcze. 
Paczka od Ann była dla mnie jedną wielką niewiadomą... co ona tam włożyła, jak sama stwierdziła mało kosmetyków... wiedziałam, że skombinuje kolczyki soutache i pierniki ;)


 Urocze pudełko,a w nim same skarby. Ciesze się, że ten box nie jest do końca kosmetyczny, bo zyskałam kilka fajnych drobiazgów ;)


Pierniczki w puszce i te jako mini prezent oraz suszona granola- orzechy, żurawina, wiśnie i taki susz.... mniam... postawiłam i miały czekać na Święta, niestety mam za słabą wolę. Mało co zostało :D


Czekoladowe kulki, na foto już kilku brakowało ;) Lakiery, wiadomo o dziwo tych jeszcze nie mam- trafiłaś idealnie, z kolorami nie było problemu, moje ulubione ;) Herbatki na wieczór, w końcu to ten czas.


Mam i ja SMOKA!!! jest super i Kubie bardzo się spodobał. Świeca ręcznie zdobiona no i piękne kolczyki <3


Cudne są, co nie? 

 aaa i kartka, którą Ann sama zrobiła.

Wszystko znalazło swoje miejsce, w kuchni pierniczki na blacie, na komodzie reszta giftów, tylko smok wędruję ;)
Dziękuję Ci kochana. Tak całkiem to dzięki interendo za tą parę ;) Bardzo sympatyczna osoba no i mam poradę lekarską w każdej chwili ;) :*


Druga paczka, całkiem kosmetyczna od drugiej Ani:


Tak wyglądał gdy był cały, bo dorwał pudełko pies, a czego w nim szukał nie wiem :D


 Peeling i wanilia ... maski do włosów, tego nigdy za wiele ;)


Coś słodkiego ;) Było pysznie.


Coś twarzowego ;D Babeczka do kąpieli, o obłędnym zapachu...


Makijażowe dobroci, czarnego eyelinera było mi trzeba, paletka zawsze spoko, a wibo zestaw do konturowania miałam zakupić Ani... wyszło jak wyszło, mam fajną zabawkę. Używam od kiedy mam i cienie też :D


Coś dla maniaczki paznokciowej... blaszki, naklejki, tasiemki i lakiery Kobo- nie mam żadnego, to moje pierwsze. 

Dziewczyny dziękuje sprawiłyście mi wielką radochę, cieszyłam i ciesze się jak dziecko!!!
Teraz czekam na Wasze relacje, aż się boję.

Kilka dni moje blogowanie może nie być na bieżąco,  choroby dają nam popalić, a ten post pisze już trzeci dzień, aż dobrnęłam do końca!!! 

Dobranoc!!!
















63 komentarze:

  1. Super pomysł z tymi mikolajkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Ja 2 dni temu brałam udział w blogerskich mikołajkach i też z dziewczynami robiłyśmy paczki dla siebie wzajemnie :D Super sprawa !
    Mnie, jako kosmetykowej maniaczce bardziej przypadło do gustu Twoje pudełko nr.2 ale pierwsze też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z obu, kosmetyki lubię ale lakociami nie gardzę; )

      Usuń
  3. Właśnie poszedł box part 2 hahah - gold edyszyn hahah :p miałam plana to wszystko naraz wysłać ale wiesz jak u mnie z lotami do Anglii było :* Spodziewaj się listonosza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż w sumie Twój jest green edyszyn haha :P

      Usuń
    2. Green to wyjątkowo coś podemnie haha

      Usuń
    3. Ale tylko w połowie :-P

      Usuń
  4. <3 hahaha zawsze miła niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ty małpo" paczucha dla Ciebie juz poleciała...bedzie pod choinkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne paczuszki :) Fajnie, że wpadłyście na pomysł zorganizowania tych mikołajek, i bardzo się cieszę, że brałam w nich udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paki! Dziewczyny zaszalały :D Ja ze swoich tez jestem zadowolona <3
    Oj, te choroby dają tez popalić i mnie... przez te wszystkie gonitwy po lekarzach itp tez nie zawsze mam czas na blogowanie :( ale kochana, co nas nie zabije to nas wzmocni! Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiałam się, że mój box do kosmetycznych należeć nie będzie a raczej zaspokoi inne sprawy np żołądek ;) Cieszę się, że miałaś jeszcze jedną osobę bo miałam już dorabiać boxa kosmetycznego, aby uzupełnić te moje braki ;)

    A porady lekarskie zawsze chętnie udzielam ;) o Twoim boxie jutro pewnie coś napisze bo dziś już wypróbowywałam część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale znalazło się serum Marion które kupowałam od dawna i kupić nie mogłam ;) Dziękuję raz jeszcze!

      Usuń
    2. Nie ma za co;) ja tam siedziałam jak na szpilkach "czy się spodoba czy nie i czy będzie smakować i czy może dodać jeszcze to i to, ale jak Ona już to ma ale może jednak" i w sumie jak zaczęłam pakować to miałam ochotę iść po większe pudełko ;)

      Usuń
  9. Alez pikna paczka! Kolczyki do tego! Cudowne
    Pomarudze, bo Ber mieszka la lasami i gorami i poprosila Interendo zeby slac do Polski, a teraz gryzę pazury zezniecierpliwienia!
    Nie wiem co bardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi noo Ber dalEko ale jakie cuda ma u siebie; )

      Usuń
  10. Same cudowności ;) Bardzo udana akcja, ciągle to powtarzam, ale się nie mogę nadziwić :D Druga paczka też świetna ;) Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiekt cudne.... dziś dotarła trzecia a jeszcze czwarta w drodze hihi

      Usuń
  11. Świetne paczuszki.Świetnie wymyśliłyście te Mikołajki. Moja była fantastyczna i ciągle podglądam Wasze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paczuszki.Świetnie wymyśliłyście te Mikołajki. Moja była fantastyczna i ciągle podglądam Wasze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. So many lovely goodies. I love that earring!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale dostałas dużo blaszek ;) bardzo pomysłowe paczuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale paczki Mikolajkowe- bylas bardzo grzeczna kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze prezenty :) Obie zawartości charakterystyczne dla obu autorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak i z obu jestem bardzo szczęśliwa.

      Usuń
  17. Świetne paczuszki , miłego testowania i powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paczuszki!!!
    Ja w tym roku przegapiłam wszystko i nie zapisałam się na żadną wymiankę :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę mój ulubiony eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. oj tak, a dziś kolejna przyszła.

      Usuń
    2. oj tak, a dziś kolejna przyszła.

      Usuń
  21. Haha Ty małpo - słodkie;) no Interendo poszła z tym jak burza! U mnie tez chorowanko:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) odwalila całą robotę za mnie haha

      Usuń
  22. He he he fajne te Mikołajki :]]
    Zdrówka bo u nas z tym słabo :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...