piątek, 20 listopada 2015

Złoty Lakier Zila od drogeria.pl

Witajcie, dziś przyszedł czas na piękne złotko!
Zapraszam :)

Nie wszystko złoto, co się świeci ale to jest piękne!
Przy okazji wzór stemplowy trochę już pod Święta, bo jak tu nie myśleć o nich, gdy kolor do tego nastraja.

Solo emalia prezentuję się wyśmienicie.
Jakość tych lakierów jest bardzo dobra, nie odpryskują, ładnie błyszczą bez topu i dają radę 4 dni. 
Najchętniej chciałabym wszystkie możliwe :D
Buteleczki wygodne, łatwo i bezproblemowo się maluję. 
Trzeba uważać jedynie by nie nabierać zbyt dużej ilości bo jest dość rzadki.




Numer jakim oznaczony jest kolor to: 103.
Kupimy go TUTAJ  , za cenę 14,99. 
Buteleczka pojemności 8 ml. 

SKŁad:

Musiałam coś dodać do tego koloru, nie przypadkowo padło na stemple i na ten sweterkowy wzór.
Udało złapać się trochę słońca ;) 






Co powiecie na taki mani i złoto?:)

Dziękuje 

za możliwość testów lakieru.

Miłego Dnia!!




28 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje :) Jakim lakierem stemplujesz? :)
    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ^^
    Piekny kolor^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten lakier ale solo bym go nie nałożyła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był może pół dnia, musiałam go poskromić; )

      Usuń
  4. Czy ja już pisałam, że zazdroszczę Ci tych wszystkich pazurków, talentów i w ogóle?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i dziękuję. .. możemy się zamienić na dwa dni . Ja będę dzierGać a Ty robić pazury ;))

      Usuń
  5. U mnie złotko zwykle jest jako dodatek do manicuru, ale pod tymi stemplami wygląda świetnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardziej pod stemplami mi się podoba.

      Usuń
  6. Złoto złotem, ale ze stemplami wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za takim odcieniem złota :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podoba się złoty lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Solo raczej nie, ze stemplami podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie już chyba każde mani kojarzy się ze świętami ;) co poradzę, że tak nie mogę się ich doczekać ;)
    Piękne zdobienie wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdobienie, ale kolorek nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne złotko i bardzo fajnie się prezentuje ze stempelkami <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...