czwartek, 12 listopada 2015

Współpraca z beauty-styl.pl

Witacie,
już do Was biegnę... wczoraj zrobiłam sobie wolne, nawet komputera nie włączyłam, komórka też leżała w spokoju, a ja pod kocem- zaczęły się jesienne choroby ;(
Dziś słów kilka o kolejnej współpracy, zapraszam.
Sklep 

jest to miejsce gdzie kupimy produkty Golden Rose, szeroki asortyment pozwala na udane zakupy, a profesjonalizm na szybka realizację.
Sama kupowałam, całkiem niedawno kilka produktów, byłam zaskoczona jak szybko paczka była u mnie. Zapakowana starannie i estetycznie. Wszystko dojechało całe. 

Tak było i tym razem, jednak z małą różnicą, bo to paczka współpracy, więc byłam strasznie ciekawa co w środku, czy coś pod moje gusta.
Przesympatyczna Inga stanęła na wysokości zadania i przygotowała dla mnie ekstra paczkę.
Kolory jak najbardziej moje.
Dziękuję!

Kilka próbek, dla mnie to nowości, nigdy nie kupowałam nic innego niż lakiery tej marki.

Pomadka w kredce, koloru się bałam, jakoś zawsze róże, czerwienie, korale a tu taki psikus... i co? Jestem pod wrażeniem i bardzo się sobie podobam... jeszcze wpadnę w narcyzm :D :P
Teraz mam smak na jakąś matową w kolorze fioletu ...



 Gromadka moich nowych dzieci, już je kocham!


Do tej pory z tej kolekcji kupiłam jeden kolor, a tu taka niespodzianka.

Top matte- właśnie jeden mam na wykończeniu- trafiony. GR Paris- mam podobny odcień, jednak ten ma w sobie maleńkie drobinki, zobaczymy jak się sprawdzi. 
Express Dry, tego też jeszcze nie mam, chociaż ta seria szybko mi się rozrasta ;)


Jak Wam się podoba?
Znacie sklep? 
Jeśli nie, to wpadajcie na 


czy po prostu do sklepu na zakupy




A już jutro, moja relacja  Rossmannowych zakupów... w realu i on-line, 
  "Jakie te baby są głupie" :D - taki maleńki wstęp.

Pozdrawiam, miłego poniedziałku w czwartek :D 







41 komentarzy:

  1. Te lakiery z serii Wow! są świetne, uwielbiam malować nimi pazury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę zajrzę co tam ciekawego maja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy;d
    Moglabys poklikac w linki u mnie w nowym poscie ?;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej współpracy no i oczywiście czekam na jakieś malunki z wykorzystaniem nowych lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww, so many nice products and polishes. Love the Golden Rose brand!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczka ^^ ciekawi mnie ten lakier z serii express dry

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę duzo zdrowia i miłego testowania :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy ;) Uwielbiam kredki do ust GR, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wspolpracy! uwielbiam kredke z GR mam różową :)
    uwielbiam tez te matowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lakiery otrzymalas, ech...
    Jak to fajnie dostawać paczuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery z serii Wow ;)
    Życzę miłego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tylko jeden lakier z golden rose :D Fajną paczkę dostałaś, czekam na posty z wykorzystaniem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy! :) Bardzo lubię Golden Rose, także po ciuchu zazdroszczę nowych nabytków :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczka ! ;) Również kupowałam jedynie lakiery z Golden Rose . Słyszę jednak ostatnio wiele pozytywnych opinii odnośnie innych produktów , np kredek do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy dostałeś :-) gratulacje współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczucha :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy i miłego testowania życzę :)) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te mini lakiery z GR też mnie ostatnio kusiły, jednak nie wzięłam żadnego bo kolory mają dość standardowe i w zasadzie podobne jak nie takie same już mam ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje wspolpracy, dostalas piekne rzeczy do testowania, najbardziej jestem ciekawa lakierow :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy - firma sprawiła Ci naprawdę fajną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te lakiery :) Gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Będziemy miały co oglądać ;) maluj maluj ;) a i gratulacje współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery śliczne poza tym matowa kredka do ust ma piękny kolor;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy.
    Mam tego osławionego parisa 222 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie współprace to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo idę oblukać ich sklep :) Gratki Kochana i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale :) JA z BeautyStyl pracuję już baaardzo dlugo - kocham tą współpracę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego sklepu, aleee chętnie do niego zajrzę.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy i życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna współpraca!
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne kolorki <3 gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...