czwartek, 5 listopada 2015

Wesoły Jesienny Manicure II



Witajcie w ten mroźny dzień, niby jesień, a czuję jakby już zima była. 
Szaro za oknem, więc dziś coś na pobudzenie i rozweselenie, jesienne pazury, w kolorowej odsłonie. 
Zapraszam


Przyszedł czas na wersję, jasną
Początkowo moja wizja była całkiem inna, na czarnym tle zrobić kolorowe liście: czerwone, złote, seledynowe, pomarańczowe i co? Moje lakiery są za słabo napigmentowane, by na czarnym tle dobrze wyglądać. Wniosek z tego taki, czas na zakupy w BPS lakiery do stempli i świąteczne blaszki, to mój cel. 


Od razu zaznaczam, patrzcie na efekt, nie na moje okropne pace i skórki... Zabawa z kociakami nie uszła bez krwi :D
Przy okazji, lekko odrośnięte pazury... były... dziś już nie ma... krótkie też potrafią się złamać ;(

Chodzi mi po głowie myśl aby je lekko przedłużyć ... sasasasa.... 
Zobaczymy. 






Ja wiem szaleję z kolorami i takie tam, ale ja tak lubię :))



Miłego Dnia Wam życzę! 


32 komentarze:

  1. ślicznie wyszły! Zawiało wiosną pomimo liści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Chociaż mi się bardziej kojarzą z latem, niż z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, przyjemny widok ^^ ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zachciało mi się tych cieplejszych miesięcy w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się na białym tle bardzo podoba, chociaż wiesz wyszło wakacyjnie, ale nie ma to jak dobre wspomnienie lata. :)
    I ja też mam ciągle poharatane ręce od zabawy z moją kotełką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten ból związany z łamaniem paznokci :( a mani bardzo pozytywne ^^ idealnie się nadają na taką pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna... A moze nawet lato i Hawaje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na te pazurki wracam myślami do ciepłych dni <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, kolorki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super kolorki :) aż zapachniało latem

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna wersja ;) Pozytywna na tak szary dzień. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Supcio:) Kolory mega energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny efekt, takie jakby akwarele <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Miałam podobny pomysł na mani, ale mnie wyprzedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne masz te paznokcie :d kolory dobrane super!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdobienie, takie kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się chyba bardziej z latem kojarzy to zdobienie, może przez te wesołe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne mani. Jak dla mnie bardziej na wiosnę i lato. Ale wiadomo...każdy lubi co innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superaśne ;) masz świetne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na białej bazie moim zdaniem wygląda weselej!!!

    Kochana zamiast na BPS kup lakiery od B. Colour alajk (czy jak to sie poprawnie pisze) pigmentację i kolorki mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, this is pretty, love the color combination a lot!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne, takie optymistyczne te pazurki D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...