niedziela, 15 listopada 2015

Słodycze, Projekt Paznokciowy u Elizy, Tydzień Pierwszy.

Witajcie,
przybywam dziś z postem projektowym. Mój się zakończył, znalazłam kolejny i się zapisałam ;)

Projekt, ten odbywa się u Elizy, fajne tematy, kreatywne więc można działać.


Tematem pierwszego tygodnia są SŁODYCZE,
 a to moja interpretacja tematu jest słodka, aż za bardzo :D
Teraz jak na to patrzę mogłam zrobić więcej babeczek ;)
Wszytko malowałam ręcznie, bo ani płytki, ani naklejek ze słodkościami nie posiadam- jeszcze.







Słodkiej i miłej niedzieli Wam życzę!
 :)



50 komentarzy:

  1. Ja ręcznie nie umiem malować, stemple dla mnie ratunkiem :) Pięknie Ci wyszło, słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic słodkiego do stemplowania :/

      Usuń
  2. Jakie piękne arcydzieło. Ja tak jak Karolina ratuje się stemplami. To dla mnie zbawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, ale te cuksowe zdobienia wam pięknie wychodzą w tym projekcie :) Moim faworytem jest palec z różową babeczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wskazujący i serdeczny rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Ci to mega kreatywnie :)) Wygląda przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! najlepsza jest babeczka i lód na patyku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba najbardziej babeczka i ta ociekająca polewa na środkowym. Osobiście skupiłabym się tylko na tych dwóch wzorach. Babeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Też najbardziej podoba mi się babeczka ;)

      Usuń
    2. I mi babeczka podoba się najbardziej :)

      Usuń
    3. Właśnie mi też ta babeczka, a zmalowalas ja na końcu. Początkowo miały być same babeczki więc mogłam się tego trzymać :/

      Usuń
  8. No babeczka zdecydowanie najlepsza ;) Super ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. najsłodsze mani jakie widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem na diecie a Ty takie paznokcie pokazujesz :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha następnym razem dodam WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ :d

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Ci wyszły, takiego lizaka to bym chętnie zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na zdobienia dziewczyn na słodki tydzień u Elizy, zaczynam dostawać ślinotoku. Cuda, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadza się. .. co jednej pyszniejsze.

      Usuń
  13. Wow, ja nie mam tyle cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, podziwiam!
    Ja nie mam ani talentu ani cierpliwości do takich rzeczy więc przerzuciłam się na żele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha żele wygoniejsze ale i na nich można tworzyć różności :)

      Usuń
  15. Słodziutko! Ładnie zmalowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu chce się coś słodkiego przekąsić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pieknie, naprawdę zjadłabym te Twoje słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodziaśne mani...normalnie do zjedzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. mam wrażenie, że powiem jak Sisi ale głodna jestem jak je oglądam ;) są słoooooooodkie xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Slodko, kolorowo, odważnie i z poczuciem humoru! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo słodko <3 zajęły Ci pewnie sporo pracy . Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie przeurocze mani, aż mi się zachciało czegoś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...