poniedziałek, 23 listopada 2015

Nude nr 4, Lovely i Neonowe Kwiaty

Witajcie, 
dziś znów lakier w kolorze nude, aż sama się sobie dziwię, że mi się podobają. 
Zazwyczaj unikałam, a tu masz. 
Zapraszam do oglądania.

Solo prezentuje się elegancko i dość delikatnie, jest w kolorze kawy z mlekiem ;)



Niby ma jakieś tam drobinki ale po nałożeniu wcale ich nie widać.
Kremowy, łatwo się nakłada, intensywnie błyszczy bez topu.
Schnie dość szybko.
Jakoś emalii Lovely nie posiadam wiele, może 4... sama nie wiem czemu. 
Na ostatniej akcji w Rosmannie zakupiłam ten i jeszcze jeden, za około 3 złote ;)


Nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie :D
Padło na naklejki całopaznokciowe, w neonowe kwiaty.





Jak Wam się podoba?
Nadaję się na jesienną porę, nudziak z rozweselaczem ? ;)


Miłego Dnia!!


24 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tego co potrafisz zrobić na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. on taki nude to do końca już nie jest jak wzory dołożyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odcień mi nie pasuje :) wolę cieplejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień ;) po ilu warstwach kryje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo! ;-) Nie powiedziałabym, że to naklejki całopaznokciowe - myślałam, że koronka jest wystemplowana i na to naklejone kwiaty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te neonowe kwiaty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię takie nudowe kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor:) Nosiłabym solo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny efekt uzyskałaś tymi naklejkami , bo lakier sam w sobie nie powala

    OdpowiedzUsuń
  11. ja z reguly nie mam pomyslow na nudziaki a Ty, prosze, piekne i energetyczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne połączenie. Muszę sobie sprawić ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie ożywiłaś tego pięknego nudziaka :)) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki to strzał w dziesiątkę. Wyglądają przepięknie z tym nudziakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. The nude shade is very pretty and I like it very much with the neon stickers too. They catch the eye!

    OdpowiedzUsuń
  16. nudziak nie mój odcień, ale neony mega :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koronka bardzo rozweseliła mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety lakier nie w moim tonie, ale naklejki obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny nudziak, a naklejki świetnie go ożywiły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...