czwartek, 19 listopada 2015

Kokardowy Tydzień, Kokadry od edbeauty.pl

Witajcie, dziś istne szaleństwo kokardkowe.
Nie mogłam się zdecydować i mam aż, dwie stylizacje z udziałem kokard. 
Przy okazji użyłam naklejek wodnych i kokardek 3d od edbeauty, to już ostatnie z mojej pierwszej paczki.
Jak zawsze miało być coś innego, w trakcie malowania ręka sama malowała i takie efekty uzyskałam ;)

Pierwsze zdobienie, które zrobiłam to w czerni tz bardziej grafit i czerwień, z kokardami 3D.







Drugie w różu i naklejki wodne :))








To kokardkowy tydzień zaliczony, aż dziwne że nie na ostatnią chwilę :))

Akcesoria do zdobienia, mam dzięki uprzejmości sklepu 



Milej środy, oby słońce się pokazało bo ostatnio tylko deszcz i wiatr ileż można.

A jutro znów świąteczne klimaty ... ahh ale mnie wzięło.

buziaki







27 komentarzy:

  1. Urocze kokardki :D Kojarzą mi się ze świętami i prezentami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) już wszyscy o świętach myślą; )

      Usuń
  2. Piękne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drugie mi się bardzo podobają :) Ja nadal nie jestem pewna co zrobić, nie lubię kokardek, głupio się będę z tym czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwa zdobienia mi się podobają....ale to pierwsze z kokardkami jakoś bardziej do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kokardki to zaraz mysle o pakowaniu prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalnie podeszłaś do tego tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugie mi sie bardziej podobają ;) urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. W różu bardziej wpadły mi w oko :). Fajne te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kokardkowo <3 ja swoje duże kokardy zajęłam po prawie 3 tygodniach i byłam w szoku ze tak długo mi się trzymały :-D


    Ja byłam nastawiona ze raczej będę rzadko ich używać, ale chciałam wypróbować :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że kokardki nie trafiły do mnie. Może wina kolorów bazowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałaś czadu z kokardami - właśnie zajarzyłam, że ja chyba nigdy motywu kokard nie robiłam... pewnie kiedyś nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy bym nie wpadla na taki pomysl wykorzystania kokardek 3D, super!! Bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerń z czerwienią to piękne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo wyglądają kokardki w pierwszym zdobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądają te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, jakie szaleństwo :D Cudne kokardki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...