piątek, 27 listopada 2015

Jesień, Jesień, trzeci Tydzień Projektu.

Piątkowy wieczór, a ja mam dla Was kolejny post. 
Tym prazem coś projektowego.



CZeka to zdobienie na publikację i doszłam do wniosku, ze dziś czas... na szybko obrobiłam zdjęcia, trochę tekstu i mam post ;)
Daję dziś, bo nie wiem jak to z jutrem będzie, a niech spadnie śnieg... i co wtedy?

Była już hawajska jesień, złota przyszedł czas na sowią, w bardziej stonowanych kolorach, chociaż same sowy szalone- kolorowe.


Początkowo na liście miały być stemplowe sowy, jednak nie mogłam się zdecydować, a te na mnie patrzyły swoimi ślepiami, to niech mają, się cieszą, że są na tapecie ;)
Swoją drogą bardzo lubię te naklejki wodne. Dawno temu już je użyłam.
 A stemplowe sowy, które chciałam ma belgijska, której wróżę miejsce na podium, jak zawsze. Chyba szykuje się dla niej powtórka z rozrywki, pozdrawiam Cię moja guru stemplowa :* ;)





To ja już żegnam się z Wami i sowy również machają Wam łapkami ...yyy skrzydłami. 
Miłego początku weekendu.


44 komentarze:

  1. Wow, ale świetne zdobienie, no te sówki są genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sowy,a na paznokciach to już całkiem moja bajka :)

      Usuń
  2. O mamo! Jakie cudowne! Bardzo lubię sówki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że tak się spodobały.

      Usuń
  3. Piękne jak zawsze :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podobaja te sowki- extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaa urocze sówki :D Bardzo nam się podobają takie kolorowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki super i sówki słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, wywołały uśmiech na mojej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wesoło! Dzieciaki pewnie nie moglyby oderwać wzroku! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wymyśliłaś i skomponowałaś w całość

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne ptasiorki :) w sam raz na wesoły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! mega pazurki :) podziwam ze cierpliwosc:D
    i kochana jeszcze mam prośbę :D klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede wdzieczna :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te paznokcie na których są sowy mogłyby być już bez listków, ale i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, jak już było po fakcie :D

      Usuń
  13. Naklejki wodne to jest to - w ciągu kilku chwil można mieć naprawdę zachwycający mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale swietne pazurki, jesień nie musi być wcale smutna i szara

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe są te sówki, widzę, że nie tylko ja postawiłam na zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba większość dziewczyn, postawiło na zwierzęta.

      Usuń
  16. Te kolorowe sowy są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sowy są the best!! :) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sowy. A te są takie słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwotnie też myślałam o sówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Terii, bo się zaczerwienię :D Miło mi, że tak mówisz :D nie mam jednak monopolu na wzory więc śmiało możesz robić te same :D Jak patrzyłam na miniaturkę to byłam pewna, że to stemple! Śliczne są te naklejki! No i super tło wybrałaś! Całość wygląda bardzo uroczo :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...