sobota, 7 listopada 2015

Drogeria.pl Nowa Współpraca, Paczka Niespodzianka.

Witajcie, 
dziś pokażę Wam i powiem kilka słów o nowej współpracy i paczce powitalnej jaką otrzymałam.
Wczoraj listonosz przybył z dużą przesyłką, a w niej same skarby, zobaczcie sami.


Drogeria.pl to taki sklep internetowy z szerokim asortymentem, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. 
Wymiana emiali bardzo sprawna i przemiła, czyli już na samym początku miło człowiekowi na duszy.

Wracają co paczki... 
Szybko  zabrałam się  za rozpakowanie, musiałam zobaczyć co na mnie czeka.
Na instagramie pokazałam Wam sam kartonik... by podtrzymać tę nutę ciekawości. 

Dziś nadszedł czas na OpenBox :D jak ja lubię te zapożyczenia z zagramanicy w języku... chociaż mój angielski jest na poziomie przedszkolaka :D ba może nie jeden nawet potrafi więcej jak ja. Lata Germanizacji dały się we znaki :P

Do rzeczy... 

Udało się, wytargałam z kartonu, to co najważniejsze. Oczom mym ukazało się sianko! Nawet dużo- lubię ten dodatek w paczkach.

List powitalny, coś dla osłody ( jeszcze ich nie zjadłam) 

Całość tego co najważniejsze, zapieczętowana naklejka z logo firmy drogeria.pl

Rozszarpałam bez skrupułów papier, w końcu jakoś trzeba dostać się do wnętrza.
A tam: 

W tajemniczej torbie z napisem ZILA tez coś jest :P

Taka wisienka na torcie, fajne pudełko a w nim lakiery <3


Same skarby, więc po kolei:

Pachnące mydełka, które ukażą się w sprzedaży około połowy tego miesiąca

Chusteczki do torebki ale nie tylko, z pewnością się przydadzą

oraz najlepsze kąski


Tego środkowego nudziaka- holo już mam na pazurach. Moje jesienno-hawajsko-letnie paznokcie poszły w zapomnienie. 

Cóż mogę powiedzieć, zapowiadają się interesujące testy, mydełka ślicznie pachną, lakiery bardzo ładne, kolory mają takie trochę świąteczne... zwłaszcza złoto i czerwień. 

Żyć  nie umierać.
A to wszystko dzięki 

Logo zmienisz w MODERACJA > Wygląd elementów w sklepie > Zarządzanie wyglądem elementów sklepu
Po kliknięciu w banerek, link przeniesie Was do sklepu.

Sklep ten ma również konto na Instagramie, na który również zapraszam KLIK

Bardzo dziękuję!

Miłego Dnia!



55 komentarzy:

  1. Gratulacje i udanego użytkowania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, te lakiery cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne lakiery i zaciekawiły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! zapowiada sie bardzo interesujaco u Ciebie- zycze milego testowania i jyz czekam na relacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie! Miłych testow - a my czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :D Lakiery wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje gratulację ;) zazdroszczę ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;)!a lakiery cudne,czekam na posty o nich ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki :) współpraca zawsze cieszy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery rewelacja! ;) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zapakowana paczka :) Perłowe lakiery w sam raz na zbliżające się Andrzejki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy!!!
    Lakiery już widziałam w innych kolorkach u Moni i są obłędne!!!
    Dlatego teraz najbardziej jestem ciekawa mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne lakiery dostałaś ;) a ten holoś.. mniam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HOlo nudziak Ale ani trochę nudny nie jest :)

      Usuń
  14. Wow, super :D Przyznam, że nie znam ani sklepu, ani tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze ta kasetka z lakierami wygląda boskoooo ^^ już nie mogę się doczekać co z tego wyczarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem lakierów, wrzuć swatche jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam prośbę: sprawdź składy tych Zila, dobra? Jakby się dało fotkę plis... one mnie kuszą, ale najpierw muszę sprawdzić, czy nie dostanę po nich dychawicy jakiejś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pokaż szybciutko lakiery na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html
    Ps: masz piękny design bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna paczka, cudowne mydełka! Lakiery... chętnie bym przygarnęła czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O gratulacje z okazji współpracy :D
    Wszystko pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszymy się, że się podoba :-) większość z Was jeszcze nas nie zna bo dopiero co wystartowaliśmy :-)
    Notcopycat - rozszerzone opisy ZILI pojawią się na naszej stronie w przyszłym tygodniu, jeśli jesteś zainteresowana składem napisz do nas kontakt@drogeria.pl to wyślę zdjęcie etykiety :-) Udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba. Dziękuję raz jeszcze :)

      Usuń
  23. Cudnee ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawią mnie te lakiery, a jeszcze bardziej co za ich sprawą wyczarujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne produkty :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy. Lubię takie mydełka, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje współpracy, pudełko z lakierami bajer;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy i życzę miłego używania! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim faworytem jest zdecydowanie Inanna, a pozostałe dwa głosy idą do Aparatki i Belgijskiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...