poniedziałek, 16 listopada 2015

Black&White ze Złotymi Zamkami od Edbeauty

Witajcie, 
znów mamy poniedziałek, nie nadążam chwilami.
Pogoda zgnita, ja już lekko też- karat daje się we znaki. 
Mimo wszystko pomysłów i zapału do paznokci nie brakuję.
Zapraszam na post
Tak kombinowałam, że wykombinowałam... ale paczka wacików poszła :D Było wielki malowanie.
Złote zameczki juz na karteczce wpadły mi w oko, tylko miałam na uwadze kilka wersji jak je wykorzystać. 
Padło na biel i czerń, stemple i gotowe. Trochę się pobawiłam, z tym, bo to naklejkę dociąć, to domalować... ale efekt końcowy jest taki inny ;)




Naklejki pochodzą ze sklepu

Dziękuje



Miłego Dnia!!!




42 komentarze:

  1. Super to wygląda
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zdobienie z zamkiem :) sama kiedyś miałam na pazurkach zamki i świetnie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaa ^^ ale cudne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne mani...nosiłabym takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się nadziwić Twojemu talentowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakało mnie... nie wiem co napisać, sa cudowne, eleganckie, zabawne i modne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś te zameczki, b. je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam cierpliwości do tworzenia takich wzorów :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienie, złote zamki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gubią mi się trochę te zameczki na tle koronki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... na czarnym lepiej ale jak się przykleiło to koniec, wodne są łatwiejsze w manewrowaniu.

      Usuń
  11. ale cudaczki śliczne :) na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę dużo tego wszystkiego jak dla mnie :P Ale mimo to mani ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo się dzieje na tych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i wieki malowane, ale wyszło cuuuudnie! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda super tylko szkoda, że te zameczki nie są bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...