poniedziałek, 19 października 2015

The Big Five, Paletka Cieni W7, Czy Warto Kupić?

Witajcie,
miniony tydzień obfitował w paznokcie, ten zaczynam od czegoś innego.
Dziś na tapecie tania paletka cieni do powiek od W7. 
Jesteście ciekawi mojej opinii, zapraszam.


Kupiłam ja całkiem niedawno, wyskoczyła tylko po zaproszenia, a tu dodatkowo wpadło kilka drobiazgów ;D Jak zawsze. 
Na wypady obowiązkowo duża torba, by móc skitrać kupione drobiazgi, wtedy mąż się nie czepia. 
Nie muszę słuchać " Znowu... mało tego masz, z szafy wszystko już wyłazi" 
"Co oczy nie widzą, temu sercu nie żal"

Przejdę może do samej paletki.


Plastikowa kasetka o zwierzęcym motywie zebry, z małym okienkiem na podejrzenie zawartości. 
W środku 5 kolorów o satynowym wykończeniu, aplikator do cieni i mini lusterko.
5 x 1g produktu, pojemność 7,5g.
Wymiary paletki: 14,5 x 5 cm


Dodatkowo zapakowana była w kartonik, jednak ten gdzieś zaginął.
Cena za którą kupiłam to 9,90. W internecie ceny od 10 do 18 złotych w zależności od sklepu.



Kolory prezentują się następująco:
Są to satynowe, jasne i lekki kolory. Bardzo łatwo się je rozprowadza, nie osypują się i nie kruszą w opakowaniu, mam nadzieję za jakiś czas nie skamienieją, jak to dzieję się u mnie z cieniami/paletami z avonu ;/



Od lewej: sreberko, róż, beż, złoto i lilijka ;) 


Testowałam je przez tydzień z bazą jak i bez niej. Wypadają bardzo dobrze, cały dzień makijaż wyglądał poprawnie, nic się nie skulało w kąciku, nie starło. 
Jakościowo bardzo dobry i godny polecenia produkt.
Bez bazy cienie wytrzymały cienie na ok ok. 8 godzin, a z bazą 10 ale spokojnie wytrzymałyby dłużej. Dodatkowo pamiętajmy o odpowiednim przygotowaniu naszej twarzy pod makijaż to gwarancja sukcesu i pięknego wyglądu przez cały dzień. Ostatnio ślimaki, aloesy i po prostu azjatyckie specjały, mi w tym pomagają. Efekt jest genialny. A to wszystko dzięki, kochanej Hello Kitty <3

Bez problemu można łączyć z innymi cieniami, cieniować, są bardzo łatwe w użyciu. 
Po tygodniu codziennego testowania, nic mnie nie szczypało, nie piekło czyli nie uczula. Czasem moje oczy lubią płatać figle i zdarza się, że nawet najlepszy kosmetyk potrafi je podrażnić, jak tutaj na plus. 

Póki co moim faworytem jest złoty odcień, łączę go z brązem lub czernią, mam w zależności od nastroju lekki bądź ostrzejszy makijaż. 
Wyjątkowo nie zrobiłam żadnej fotki na sobie, nadrobię to ;)

Dodatkowo tej marki, kupiłam jeszcze podobną paletkę z neonowymi odcieniami, tamta za cenę 6,90 :D 





Polecam, jeśli szukacie nie drogiego, dobrego jakościowo kosmetyku. 

Znacie jakieś inne kosmetyki tej marki?
Moje to pierwsze, bardzo pozytywne spotkanie z ta firmą.

Miłego Dnia!


41 komentarzy:

  1. ooo fajne cienie! dobrze że i bez bazy są ok bo nie zawsze się ją nakłada... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory są piekne. Fajnie się ta paletka prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki tez kiedys mialam jazde na blyszczace cienie do oczu teraz mam na matowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to szybko u nas się zmienia, ja lubię każde;D

      Usuń
  4. wow, jakie cudowne kolory ;-)! jestem pod wrażeniem :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne delikatne kolorki. A co do dużej torby na zakupy to dobrze to znam i to powiedzenie świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehe wyskoczyłam po zaproszenia xD jasne to się teraz tak nazywa xD i myślisz że Ci uwierzę to jak ten ryż z keczupem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paletka, do tego kolory, które bardzo lubię. Myślę, że bym się z nią polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paletka, ja jednak ostatnio polubiłam się z matowymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie zdecydowanie zbyt perłowe i obawiam się, że solo na całej powiece nie wyglądają zbyt dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całą powiekę bałabym się ich użyć, bo zapewne wyglądałoby to dość tandetnie :)

      Usuń
  12. Takich jasnych kolorów mi właśnie ostatnio pasuje, żeby mogły być bazą do makijażu oka. :) Podobają mi się kolory zwłaszcza róż i lilijka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Trochę masz rację, ja je łącze z matowymi i efekt bardzo fajny ;)

      Usuń
  14. Ładnie wygląda :) Widziałam kosmetyki tej firmy, ale jakoś bałam się, że to będzie tania chińszczyzna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paletka, piękna pigmentacja i cudowna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś ich neonowe cienie i raczej innych już nie kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. podobno przypadkowe zakupy zawsze są najlepsze, jak czegoś szukasz to nigdy się nie uda ;)
    Fajna paletka ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś już o nich czytałam, osobiście nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś paletkę brązów z W7, w większości matów. Niestety bardzo kredowe i słabo napigmentowane :(
    Z twojego zestawu ciekawie zapowiada się róż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...