poniedziałek, 12 października 2015

Szybki Weekendowy Manicure

Witajcie i kolejny długi tydzień obowiązków przed nami...
Zimno zrobiło się strasznie, idzie zima wielkimi krokami.
....brrr....
Może lepiej o paznokciach. 
Zapraszam
Pokaże Wam moje szybkie i późno robione weekendowe mani.
Połowę dnia przechodziłam bez niczego, aż nie wierze... stwierdziłam, że czuję się nago :D 
Bez lakieru na paznokciach właśnie tak się czuje, jakbym nie miała np majtek... a wiecie zimno.. bez nie da rady :D
Żarty, żartami... chwilowo miałam w głowie zwierzęce mani, bo cały tydzień zleciał, a ja nie zmalowałam nic na tą okazję. Biję się w pierś... obiecałam... nadrobię. 

Coś na szybko niebieski lakier, drugi to ta brudna mięta SH Miracle Gel, kawałek stempla... i na to holo-holoś .Coś ostatnio na wszystko kładłam bym ten top.
Aż na zdjęciach efekt widać, cud.



Lekko zmieniłam kształt płytki na bardziej szponowate. Oby szybko się nie połamały.




Wzór pochodzi z nowej płytki, która zrobiła mi "kuku", już na dniach pojawi się jej recenzja.
Prawa i lewa ręka lekko się różnią, jednak było to zamierzone. 
Powiem Wam, że takie niby nic, a bardzo fajnie się je nosiło.

Co wy na to?

Miłego Dnia!







52 komentarze:

  1. Świetny wzorek, czekam na recenzje płytki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne Ci to "cosik" wyszło :) miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba; bez cudowania, a bardzo ładnie, zwłaszcza ten holo stempel. Nie zawsze trzeba nawalić tonę ozdóbek, by było super, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ostatnio fazę na złote i srebrne stemple, więc jak dla mnie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę wykombinować coś ze złotem.

      Usuń
  7. Czasem zdobienia "na szybko" są właśnie najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, te zaplanowane nie zawsze wychodzą tak jak chcemy.

      Usuń
  8. Piękne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mani....hmm powtarzam się ale cóż innego napisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie takie spontaniczne mani- super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No powiem Ci, że bardzo mi się podoba :D i jestem ciekawa, dlaczego mówisz, że płytka zrobiła Ci kuku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam male wątpliwości czy w ogóle to mani opublikować, bo takie COŚ no i foty nie za super, ale co tam, w sumie nie żałuję, bo widzę podoba się.
      A co do płytki, nawet nie wiem kiedy rozcięła mi palec ;(

      Usuń
  13. Piękne pazurki <3 i kształt i wzory. Wyglądają bardzo estetycznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Holo zawsze spoko :D Ładny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie, ten wzorek i niebieski. Super

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dalej w czarnej....ze stemplami. Fajnie wyszło no i pazurki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wzorek i połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten błekitny lakier jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdobienie, mega mi się podoba ten wzór i tek kolorki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...