piątek, 23 października 2015

ShinyBox, Think Pink, Październik 2015

Witajcie, pewnie czekacie na ten post lub na każdy inny. 
Tydzień minął, a tu wyjątkowo brak paznokci- tak wyszło. 
Dziś o październikowym pudełku ShinyBox.


Czekałam na nie już od dawna, miało być takie wielki WOW, a wyszło... ubogo.
Wyobrażałam sobie, ze będzie takie cukierkowe, różowe i takie kobiece, no bo miesiąc nie byle jaki... a tu bida.
Nie na co za dużo sobie wyobrażać :D 
Jak dla mnie powiało nudą i ubogością. 
Po otwarciu pudełka, pierwsze co mi przyszło na myśl... takie duże, a tak pusto tym razem.
Ja wiem, rozumiem, są lepsze, gorsze wersje... zawsze starałam się szukać pozytywu nawet gdy było licho... a tym razem , jedyna nadzieja była w produktach do włosów, a one mini ;/

Przestają mnie cieszyć te boxy... już nawet pisać mi się o nim nie chciało... Pomyślałam może Joy? I co? 
Też lipa! Na cholerę mi czwarta myjką Glov... podkład AA, lakier- który mam z Shiny czy bronzer Quiz?
Dla jednego różu i korektora nie warto zamawiać mi pudła, fakt szata graficzna jest piękna, ale co z tego.

Chyba wolę jakieś autorskie boxy samoróbki! dostawać i robić ;)

Wracając do Shiny, oglądajcie:
 Pusto co nie? 


Roll- On Delia pod oczy... 40+ ...!?



L'OCCITANE Szkoda, że miniatury bo wyglądają i pachną fanie ;/

 CLARENA, serum do biustu.


DIADEM, róż.


WIBO tusz, kredka dobrze, ze czarna ;)

Tak jakoś bez entuzjazmu Wam to pokazuję .

Miłego! 



21 komentarzy:

  1. Z Shiny to mi się tylko sierpniowe pudełko podobało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie do niczego...

    OdpowiedzUsuń
  3. No tez nie padłam wczoraj na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś boxów nie kupuję, wolę mieć większy wybór...

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie az tak bardzo to nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, powiało nudą i biedą. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha coś na temat boxów samoróbek wiem ^^choć te próbki loccitane i kredkę z summity bym przytuliła ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie, zawartość nie robi za dużego wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://nailsbyclaaaaudiah.blogspot.com/2015/10/delikatny-gradient-i-stemple-projekt.html moje pazurki na nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dlatego ja bym nie zaryzykowała w te pudełka, wolę zapłacić troszkę więcej, ale wybrać to co chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy box <3 Takie prezenciki cieszą ogromnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...