wtorek, 6 października 2015

Love Story i Płytka BPS BP-71

Witajcie, w końcu biorę się za płytki. 
Ostatnio dużo naklejek to teraz czas trochę postemplować.



Więc przeszedł czas na love story z płytką o oznaczeniu BP-71. 
Dojechała do mnie całkiem nie dawno w drugiej paczce współpracy od Born Pretty Store
Sklep każdej z nas doskonale znany. Blaszka ta "wpadła mi w oko" już jakiś czas temu, w końcu spełniłam swoje chciejstwo.
Pewnie większość doskonale ją zna, mimo to, jak coś mi się spodoba, może być już nie w modzie ale ja i tak to muszę mieć :D 



Płytka zapakowana w kartonik z kolorową aplikacja, zabezpieczona niebieską folią, którą przed użyciem trzeba ściągnąć.  Po tym małym i banalnie prostym zabiegu wygląda ona tak:


Przemywamy wacikiem nasączonym zmywaczem i do pracy. Stempluję się łatwo i bezproblemowo. Szło jak nigdy, mam stary stempel z essence, jednak tylko on mnie nie zawodzi.
Tym razem postawiłam na róż, jak Wam się podoba?


Wzorów na płytce jest kilka i można stworzyć bardzo dużo fajnych historii.



Jeśli podoba Wam się taki motyw, taką sama blaszkę możecie kupić TUTAJ
Koszt takiego cudeńka to 2,99$

Jednak przy użyciu mojego kodu zniżkowego możecie ją nabyć 10% taniej, zapraszam :)

Kod Rabatowy

Dziękuję 


Miłego Dnia


56 komentarzy:

  1. pazurki wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne mani. Że Ci się tak chce...ja mam potwornego lenia do takich zdobień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. wiesz gdyby czas mi pozwalał mogłabym cały dzień siedzieć malować, zmywać i tak na okrągło.

      Usuń
  3. Cudne pazurki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie cudowne <3 uwielbiam!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płytka jest zabawna, a najbardziej chyba podoba mi się to przekreślone "you" - ktoś się odkochał czy co? ładne mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie to zastanawiało.... możliwe, następne mani się szykuję Broken Heart haha

      Usuń
  6. Też mam tę płytkę i jest bardzo ciekawa, chociaż szczerze mówiąc, sięgnęłam po nią raptem kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy ale mam juz pomysły na kolejne pazury z jej udziałem.

      Usuń
  7. podziwiam, że Ci się chce :D u Ciebie mi się podoba jak dla mnie samej to za dużo wzorów ja lubię proste paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na walentynki będzie po prostu niezastąpiona! Śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te naklejki!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł na zdobienie paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorki z ekg mnie rozwaliły :) Są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnee :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love story na paznokciach - niesamowity pomysł! Ja też ostatnio zakupiłam zestawek do stemplingu, ale się boję, że zrobi coś brzydkiego :))

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bedzie dobrze, udan się na pewno cis fajnego.

      Usuń
  15. Kompletnie nie moje klimaty, takie miłosne :D A mani zrobiłaś iście walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne :) aż ciężko wyobrazić sobie, że sama namalowałaś ;) paka wysłana wczoraj - rozglądaj się za POSTmanem ;D daj znaka czy Ci podoba :D jak nie możesz spalić na stosie jak spieprzyłam sprawę i nie weszłam w Twój gust;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdobienie, bardzo lubię tę płytkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No róż do tego zdobienia idealny ;-) plyteczki to jednak świetna sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paznokietki śliczne, fantazyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje Wam za te miłe komentarze, az chcę się tworzyć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdobienie!!!
    A płytkę mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...