sobota, 31 października 2015

Kolorowa Czaszka, Róże czyli Halloween Nails II

Witajcie, koniec października... 
a co za tym idzie Halloween- ja nie obchodzę, bo nie.
Jeśli ktoś się bawi, to udanej zabawy.
Przy okazji udało mi się stworzyć drugi manicure, zapraszam.




Marzyłam o dyniach, na długich pazurach, masz dynie... połamane pazury, to było trzeba wykombinować coś innego.
Dynie nie prezentowały się ładnie na paznokciach mini.
Motyw meksykańskiej czaszki, za pewne lepiej wyglądał by na ciut dłuższej płytce.
Jednak "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma".





 Pomysłów całe mnóstwo na tego typu zdobienia, brakuję już dni i chętnych na nie. 
Wszystko najlepiej spisać i pozostawić na, ZA ROK.



Miesiąc ten był bardzo obfity w post, oby kolejny tez taki był. Denko i nowości pojawią się już w listopadzie, brakło października- jak nigdy, brakło mi dni, a postów tyle :D
Cieszy mnie to, że mam wenę, pomysły i chęci.

Bez zbędnej gadaniny żegnam się z Wami....

...bbbuuuuu bbbuuuu...
( że niby straszę, było trzeba wstawić poranne foto bez makijażu :D )




30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pazurki :)
    Ja również nie obchodzę :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne pazurki i super zdjecia :)
    ja tez od rana strasze swoim szlafrokowym wygladem :D
    Milego dnia kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chętnie dziś gdzieś poszła ale jutro cmentarny maraton chcą mi zgotować :D I nie zrobiłam halloweenowego zdobienia, mam coś brzydkiego z zanadrzu ale nie wiem czy to publikować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają takie czaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Róża-pajęczyka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ale ja bym chętnie obejrzała dynie ;) choć środkowy palec jest boski? to pajęczynka i kwiat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż będą może za rok ;) TAk pajęczyna i kwiaty ;)

      Usuń
  9. Motyw tych kolorowych czaszek jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna, mroczna edycja zdjęć :D bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, urocze - takie 'niestraszne' ;) Też nie obchodzę tego święta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne te kwiaty ♥ Nie umiem takich zrobić, choć nie wiem ile bym próbowała xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pajęczyny i pająki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...