środa, 14 października 2015

Jesienne Rozdanie u terii

Jesień nadeszła wielkimi krokami, na poprawę humorów przygotowałam dla Was małe rozdanie.
Półki gna się od zapasów kosmetyków, chcę się podzielić z Wami tym co mam. 




Nagroda nie byle jaka bo będzie to box, początkowo miał to być niespodziankowy, z tajemniczą zawartością, jednak po przemyśleniu pokażę Wam co w nim będzie. Sama gdy biorę udział w konkursach, lubię  wiedzieć o co walczę, bo gdy coś mi zbędne nie biorę udziału. 

Własnoręcznie przygotuję extra box kosmetyczny  z małą słodką wkładką.
Będzie coś dla ciała i duszy, bo jesienią musimy się rozpieszczać. 

Kosmetyki Wam pokażę, a reszta będzie słodką niespodzianką, tak będzie sprawiedliwie. 




Zasady są proste jak drut!

Odpowiedzieć na jedno proste pytanie:

Za co lubię jesień? 
 Tutaj daje Wam pole do popisu... może być odpowiedź, może to być jakiś post z Waszymi zdjęciami, obrazkami, paznokcie również :D 
Jeśli ktoś chce może taką pracę wysłać mi na mój  email: teriiworld@gmail.com
W temacie koniecznie wpiszcie JESIEŃ.

Kolejno być obserwatorem bloga, 
dodatkowo można zdobyć kilka losów za polubienie FACEBOOKA, zaobserwowanie INSTAGRAMU czy udostępnienie baneru- pierwsza grafika.

Aby wziąć udział należy poprawnie zgłosić się w komentarzu według podanego wzoru. 


Moja odpowiedź: tutaj wpiszcie co stworzyliście lub samą odpowiedź
Obserwuję jako: nick
Facebook: nick/imię, nazwisko
Instagram: nick
Baner: Tak(link)/Nie




Mam nadzieję, że wiele osób weźmie udział. 
Rozdanie trwa od 

14 października do 14 listopada.


Mały Regulamin:


1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga lifestyleterii.bkogspot.com
2. Produkty są nowe i nieużywane. Nie ma możliwości wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny.
3. Koszt wysyłki pokrywa organizator rozdania. Wysyłka tylko na terenie Polski.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osoba pełnoletnią i spełnić powyższe zadania konkursowe.Jeżeli nie jesteś osobą pełnoletnią, ale masz zgodę rodzica/ opiekuna również możesz wziąć udział.
5. Rozdanie trwa od 14 października do 14 listopada 2015, zgłoszenia wysyłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 
6. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu w terminie do 7 dni od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń. 
7. Czekam na odpowiedź 3 dni w celu uzyskania danych do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w terminie, wybiorę kolejną osobę.

8. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. 
10. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
13. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

BUZIAKI I POWODZENIA 



15 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Nika ;P
    Facebook: Aneta Pawłowicz
    Instagram: netia223
    Baner: Tak / grlfashion.blogspot.com
    Za co lubię jesien ?:)
    Za piękno które nas otacza, za krajobraz, za kasztany *_*
    za to, że mogę z moją małą siostra rzucać się liśćmi :d ona wtedy jest taka szczęśliwa :D
    Za wypady na grzyby z moją rodzinką :d (przypał gwarantowany )
    Bo można wieczorami zapijać się gorąca herbatką, nadrabiać zaległości w czytaniu książek^^
    Nie narzekamy na upały itp( tylko na deszcz:d ale pomińmy ten fakt )
    Za ciepłe sweterki, szaliki, czapki, zakolanówki (ogólnie można na siebie ponakładać modnych ubrań sporo xD )
    Za to że jest często zimno (pretekst aby się do kogoś przytulić ) :D
    Bo można sb strzelić jakąś ciekawą sesję zdjęciową ze znajomymi ^^
    Powiedziałabym że za to, że mogę poskakać po kałużach ale ten za stara jestem więc nie xD :D
    A i za DESZCZ, bo wtedy włosy mi się lepiej układają :D nie wiem czemu ale tak jest :D
    Za to że juz co raz bliżej do świąt :> :> Lubie tą porę rok, bo jest to taki czas przemyśleń i zadumy :D
    I uwielbiam Twoje wzorki na paznokciach *_* ale to już bez względu na porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień w ogóle da się lubić? :>
    Raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja odpowiedź:
    Jesień to żółte liście i czerwona jarzębina,
    Ale tego nie lubię, to nie moja wina.
    Jesień to książka i ciepłe kakao,
    ale to dla mnie wciąż za mało.
    Jesień to wieczory długie -
    to akurat lubię.
    Spędzam wtedy nad paznokciami czas
    choć czasem coś nie wyjdzie na pierwszy raz.
    Ale lubię te chwile skupienia,
    do doskonałości chęć dążenia.
    To mnie odstresowuje, to właśnie lubię,
    kiedy przychodzi jesień, a z nią wieczory długie.
    Czasem siadam przy komputerze z kubkiem malinowej herbatki,
    i z blogosfery wybieram co lepsze "kwiatki"
    Przeglądam blogi, czytam, komentuje
    zdobieniami innych dziewczyn często się inspiruje.
    Tak właśnie trafiłam do Ciebie pewnego razu
    i nie żałowałam tego ani razu ;)

    Obserwuję jako: Aggi eN
    Facebook: Aggi Sajdak
    Instagram: aggien88
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja odpowiedź:
    Lubię jesień za... deszcz, bo mogę sobie poskakać po kałużach.
    Lubię jesień za... chłód, bo mogę założyć kolorowe rękawiczki i czapkę.
    Lubię jesień za... mgłę, bo czuję się wtedy jak w bajce.
    Lubię jesień za... gnijące liście, które tworzą kolorowy, miękki dywan tylko dla mnie.
    Lubię jesień za... spadające na głowę orzechy, bo wychodzą z nich pyszne ciacha.
    Lubię jesień za wczesny wieczór, bo mogę zapalić świece i cieszyć się ich blaskiem.
    Ja po prostu lubię jesień!
    Obserwuję jako: Nie Bieska
    Facebook: Aneta Zielińska
    Instagram: -
    Baner: Tak http://cosmeticosmos.blogspot.com/
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja odpowiedź: jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale jest to niewątpliwie okres, w którym zapominam o szaleństwie i się skupiam na siebie - większa motywacja, aby schudnąć do lata, bo przecież niedaleko, uczelnia, więc trzeba wziąć się do pracy, wieczory przy muzyce, herbatce i koniecznie pod kocem - wiosną i latem tego nie praktykuję :D.
    Obserwuję jako: Ola Szum
    Facebook: Ola Szum
    Instagram: koneko_san_
    Baner: Tak http://zielony-pokoik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja odpowiedź: Lubię jesień za jej piękne barwy, kolorowe liście na drzewach. Za to, że mogę założyć mój ulubiony sweterek i z kubkiem gorącej herbaty schować się pod kocykiem. Za to, że mogę pozwolić sobie na odrobinę lenistwa przy książce. I za to , że jesienią mogę chodzić z tatą po kolorowym, pięknie pachnącym lesie i zbierać wspólnie grzyby :)
    Obserwuję jako: Zakręcona ZuZula
    Facebook: Zuza Królak
    Instagram: -
    Baner: Tak http://zakrecona-zuzula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  7. TOP 13 POWODÓW ZA CO KOCHAM JESIEŃ:
    1.Piękne kolorowe liście, które zbieram razem z dzieckiem...
    2.Za piękne dynie.
    3.Za dar grzybów w lesie, które może smażyć na patelni i rozkoszować się zapachem i smakiem:)
    4.Za czytanie książek pod kołderką.
    5.Za jesienne jabłuszka zebrane prostu z sadu.
    6.Za parujące posiłki, kawka czy herbatka na dworzu.
    7.Za spacery w parku i lesie pośród tak pięknych drzew.
    8.Za grubiutkie,cieplutkie sweterki,szaliki i rajstopki, skarpetki.
    9.Za ciepłe ramiona ukochanej osoby, w które możemy się wtulać:)
    10.Za orzeźwiające,świeże powietrze.
    11.Za wieczorne umilacze, świeczki, podgrzewacze zapachowe:)
    12.Za pieczone ziemniaczki w ognisku.
    13.Za szuranie butami w liściach.

    KOCHajmy JESIEŃ:)

    Obserwuję jako: foryoustyletv
    Facebook: foryoustyletv
    Instagram: foryoustyletv
    Baner: Tak - foryoustyletv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Moja odpowiedź: lubię jesień za złoto rudawe kolory liści i woski YC z nutami cynamonu:)
    Obserwuję jako: rudy włos
    Facebook: Kasia Sobolewska
    Instagram: rudy_wlos
    Baner: Tak rudywlos.blogspot.com zakładka banery

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja odpowiedź: lubię jesień za ciepłe sweterki i za czytanie książek pod kołderką :)
    Obserwuję jako: beautifulchili
    Facebook: Irene Volska
    Instagram: @i.volska
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja odpowiedź: Lubię jesień za szaleństwo w liściach - gdy je zbieramy, turlamy się w nich, rzucamy się nimi, chodzimy po nich - to wszystko przypomina mi moje dzieciństwo. Jesień to również ciepły koc.. przyjemnie jest usiąść w wygodnym fotelu z kubkiem gorącej czekolady, przykryć się ciepluuusim kocykiem i poczytać ciekawą książkę, ewentualnie obejrzeć jakiś film ;)))
    Obserwuję jako: Sabina eM
    Facebook: Sabina Matusik
    Instagram: xsabina1
    Baner: Tak http://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: swiaturody159
    Facebook: Swiat Urody
    Baner: Tak http://swiaturody159.blogspot.com
    Mimo, że jesień to nie jest moja ulubiona pora roku, to i tak ją lubię! Dlaczego? Odpowiedź może dla większości jest łatwa, ale dla mnie jest to czas pewnego odpoczynku. Odpoczynku po upalnym lecie. Jednak za co lubię jesień najbardziej? Przede wszystkim za piękny, otaczający nas krajobraz. Gdzie wszystko staje się kolorowe, magiczne, a spadające liście z drzew szeleszczą pod naszymi nogami.. Uwielbiam wtedy również wieczorne spacery. Kiedy po nich mogę sięgnąć po ciepłą herbatę, bądź inny napój i zagłębić się w świat Internetu, czy jakiegoś filmu.. A najbardziej w tej porze roku lubię odpalać wszelkie woski, świece.. Zapach, który unosi się w całym moim pokoju, tworzy pewien klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...