piątek, 2 października 2015

Golden Rose Prodigy Gel Duo LAKIER DO PAZNOKCI o żelowym wykończeniu

Witajcie, dziś nadszedł ten dzień...
recenzja i pokazówka nowości Golden Rose, kto ciekawy zapraszam.

PRODIGY GEL DUO to nowość jaką wprowadziło Golden Rose, manicure o żelowym wykończeniu, niczym z salonu, bez użycia lamy... znamy to. 


Zakupić możemy zestaw lakier bazowy (kolor) + żelowy utwardzacz lakieru. 
Do wyboru aż 23 kolory. Fajnie gdyby była możliwość zakupu samego koloru, po co nam kolejny top. 
GOLDEN ROSE PRODIGY GEL DUO LAKIER DO PAZNOKCI 2 x 10,7 ML nr 01

Jak zapewnia producent, nasze manicure wytrzyma aż 7 dni, a jego usuwanie jest łatwe, wystarczy bezacetonowy zmywacz.
Nie trzeba lampy UV aby osiągnąć żelowe wykończenie. 

Sposób użycia jest bardzo łatwy i prosty, tak jak z normalnym lakierem. Kładziemy jedną warstwę czekamy aż wyschnie, czyli około minut. Kładziemy drugą, która jest już wystarczająca. Na sam koniec nakładany jedną warstwę topu, czekamy aż wyschną w naturalnym świetle.

Zestaw zapakowany jest w tekturowe pudełeczko, a w nim dwie butelki  kolor i czarna z topem. 
Obie mają pojemność 10,7 ml

Skład:
ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, isopropyl alcohol, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, silica, benzophenone-1, diacetone alcohol, hydroxyethyl acrylate/ipdi/ppg-15 glyceryl ether copolymer, trimethylpentanediyl dibenzoate, phosphoric acid, stearalkonium hectorite, phthalic anhydride / trimellitic anhydride / glycols copolymer, acrylates copolymer, mica, ci 15850, ci 77891, ci 77163, ci 77007, ci 15880, ci 19140, ci 60725, ci 77499, ci 74260, ci 77491, ci 77510, ci 74160, ci 77742, ci 75470, tin oxide



Kolor jaki wybrałam to 19, piękna, krwista czerwień.
Aplikacja łatwa, normalny, długi pędzelek, którym dobrze się maluje.
Eleganckie buteleczki, z imitującym srebro zakręcaniem.
Muszę przyznać, że połysk z topem jest piękny, nie żałuje że wybrałam taki kolor jest uniwersalny, na randkę, imprezę czy zebranie w szkole ;)


Co do trwałości... emalia ta przeszła bardzo intensywne testowanie. Mycie okien, masa ręcznego zmywania garów... po prostu dostał ostro popalić. Testy na maxa!
Okazuję się, że wytrzymał 3 dni bez uszczerbku, a później lakier zaczął odchodzić płatami. 
A miało być tak pięknie. Może gdyby leżeć i pachnieć, wytrzymał by 10 dni?  Wszystko możliwe, jednak w takich warunkach domowych, chyba tylko dobra hybryda da rade nawet miesiąc. 
Mimo wszystko perspektywa noszenia tych samych paznokci miesiąc...dobra 4 tygodnie brzmi krócej, mnie przeraża :D  
Czasem zmywam pazury po kilku godzinach, nawet te najbardziej czasochłonne. to trzeba mieć trochę z głową, co nie?
Rozumiem się w tym momencie tylko z lakieromaniaczkami, takimi  jak ja.
Dla reszty to absurd.






Podsumowując żelowy manicure od Golden Rose, jest fajny, podoba mi się ten mega shine. Top można łączyć z normalnymi lakierami, nie wiem czy rozmazuję, pod tym kątem go nie sprawdziłam, jeszcze.
Cena za jaką można kupić zestaw to 22,90, dostępny jest w sklepie GOLDEN ROSE, tam go sama zakupiłam- przesyłka ekspres.

Jak Wam się podoba? 
Lubicie takie żelowy emalie?

Miłego Dnia!



61 komentarzy:

  1. nigdy nie probowalam, ale wyglada rewelacyjnie i do tego ten kolor...achhhhh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to nowość więc mało kto zna jeszcze.

      Usuń
  2. Jeszcze nie mam żadnych żelowych lakierów. Planowałam kupić sally hansen i raczej tak zrobię:) Golden rose jakoś mnie tak nie ciągnie do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z Sally Hansen, jednak nic w trwałości hybryd nie pobije.

      Usuń
  3. Kolor cudowny, chętnie bym dorwała taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli coś jak Sally Hansen ;) chyba też nie chciałabym mieć takiego samego manicure przez 3 tygodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, cudowny kolorek :-)! uwielbiam takie :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolorek b. fajny! Podoba mi się. Widzę, że GR wypuściło taką serię, jak S Hansen i OPI.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować, ten top coat mnie szczególnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top jest fajny, nawet ze zwykłym lakierem nadaje mu takiego innego wymiaru,

      Usuń
  10. kolor dla mnie byłby idealny jakby był ciut ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być ciemniejszy ale tak jakoś wyszło, nie żałuję.

      Usuń
  11. Mmmmm..... no nie mogę się napatrzeć taki piękny ten lakier jest. Ale jakby Hello Kitty z takimi pazurami do pacjentów w szpitalu wywaliła to normalnie by pacjenty zaraz z łóżek pouciekały xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ma zabójczy, idealny na jesień :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam jeden kolorek, ale jeszcze nie testowałam :-), jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze cię rozumiem, też potrafię tak szybko zmieniać lakier, ale w roku szkolnym cierpię na deficyt czas :( bardzo podoba mi się ten kolor, klasyka ;) ja mam zwykły top Wibo - Iron Hard i po nim każdy lakier trzyma mi się spokojnie tydzień, nieważne co bym robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak jak szkoła to i mniej czasu.
      Muszę zakupic ten top, o którym mówisz, tego nigdy nie za wiele.

      Usuń
  15. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny lakier :) Ogólnie lakiery z GR są świetne :)
    PS. Odnośnie mojego ostatniego wpisu - Lacoste z Avonu, nie wiem czy faktycznie to podróbka ale pachnie bardzo ładnie i trwale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam lakiery GR, każde.
      Raczej, poczytaj w necie to się dowiesz jaka marka, jakie pojemności wydaje. Wiem, że są trwałe i ładne zapachy, miałam sama coś podobnego.

      Usuń
  16. Piękny kolor, wygląda cudownie na paznokciach :) Po takim teście 3 dni to całkiem niezły wynik, przynajmniej dla mnie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ma niby trzymać 7 :D to tak 50/50 , nie jest źle.

      Usuń
  17. Nie próbowałam tego i chyba nie spróbuję, szkoda że tak króciutko wytrwał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może sie jeszcze skusze na inny kolor, ale to może.

      Usuń
  18. Wygląda świetnie, wypatrzyłam kilka fajnych kolorów i na jakiś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor śliczny, no i masz super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, pięknie połyskuje :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się skusiłam i kupiłam taki zestaw, tyle, że lakier w kolorze niebieskim, nie zdążyłam jednak jeszcze wypróbować; az jestem ciekawa ile wytrzyma na moich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądają, ale szkoda, że efekt utrzymał się tylko 3 dni :/

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie trzy kolorki wpadły mi w oko.
    Połysk cudny.
    Szkoda jednak, że ta trwałość taka słaba. Choć cena nie jest wygórowana więc można zaryzykować jakiś zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za połysk! Chętnie bym ten lakier przetestowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor...i ten błysk. Ja na razie jestem wierna hybrydzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście lakier wygląda pięknie, o trwałości to bym mogła podyskutować ;) powiedz czy kładziesz jakąś bazę pod lakier? Ja zawsze używałam czarnej diamentowej odżywki z GR. Czy tutaj nałożenie jej jako podkładu może wpłynąć na trwałość lakieru? W przypadku lakierów holiday tych piaskowych - jest napisane w instrukcji żeby nie kłaść żadnej bazy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny kolorek, połysk faktycznie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie brakuje zieleni. Zamierzam coś kupić i ciekawa jestem ajk długo mi posiedzi na paznokciu bo hybryda trzyma zaledwie tydzień. (odkleja się na końcówkach- dość nieprzyjemne uczucie jak czymś przyhacze)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie prezentuje sie na długich paznokciach. Wyglądają troszkę jak sztuczne dzieki temu że połyskują. Ale to wlasnie ma byc jego plusem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie błyszczy! Skusiłabym się na taki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekę paznokcie i cudowny lakier , super blog pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...