środa, 7 października 2015

A Hooy Przygodo! Jestem testerem Spiderków od Hooy

Witajcie, dziś post z całkiem innej beczki. 
Nie samymi paznokciami i kosmetykami człowiek żyje. 
Przyszedł czas na obuwie i to jakie - sportowe.




 Jakiś czas temu na facebooku trafiłam na notkę o akcji testerskiej butów marki hooy, szukano setki testerów, a celem były buty o nazwie Spider. 
Pomyślałam może coś dla mnie " raz kozie śmierć" napisać zgłoszenie mogę, to nie kosztuje. Znając życie, tak mnie nie wybiorą. Taka ze mnie pesymistka.

A tu masz  za kilka dni email, że mnie chcą. Mnie,  ale jaja. 
 Bez zastanowienia wysłałam formularz zwrotny ( uprzednio czytając regulamin- jestem chyba nieliczna osobą która to robi :D ), a w piątek już buciki były u mnie. 
Od momentu wysłania danych, minął zaledwie tydzień. Bardzo profesjonalne podejście do całej akcji. Brawo!
 Gdy otworzyłam paczkę moim oczom ukazał się karton o bardzo ciekawej grafice, ja lubię oryginalne opakowania- to tak na przyszłość.
 Szybko otworzyłam, a w środku leżały wygodnie moje brązowe "spiderki".



 Przymierzyłam, pasują idealnie, pierwsze wrażenie- bardzo wygodne buty. 
 Akurat była w odwiedzinach moja babcia i wiecie co? Spodobały się i jej. Przymierzyła i stwierdziła, że sama by takie chciała.
 Ale jak to? Babuszka w adidasach?
 A co! Dla 83 letniej kobiety moda już się nie liczy, ważna jest wygoda i komfort, dodatkowo zmaga się z haluksami, które utrudniają jej noszenie normalnego obuwia. Hm... może już wiem co Jej podaruję na Gwiazdkę ;))
 Jak widać buty hooy są ponad czasowe.
Chwilę ubolewałam nad faktem, że nie są koloru miętowego... jednak tylko przez chwilę. Te są bardziej uniwersalne i pasują do wszystkiego. Pierwsze testy mam za sobą i jestem bardzo na TAK!!!



Jeśli kogoś ciekawi oferta marki zajrzyjcie na stronkę HOOY bądź do SKLEPU

 Jak Wam się podobają ? Może i Wy testujecie?

Miłego!

39 komentarzy:

  1. Wyglądają swietnie:) A skoro i Babcia była pod wrażeniem to muszą byc mega. Nazwa intrygująca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Fajne buty...ja rzadko chodzę w sportowym obuwiu ale wyglądają na wygodne. Także życze Ci udanego testowania i noszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja ostatnio prawie ciągle, na wsi w szpilkach nie da rady :D

      Usuń
    2. To fakt...czasami żałuję że nie mogę mieszkać na wsi..uwielbiam te klimaty i panujący tam luz :-)

      Usuń
  3. super butki
    gratki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :-) bardzo fajne, chociaż brązowy to nie moje odcienie :-) Buzka!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczyłam na te w kolorze brązowym!
    Są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do babci, to prawda, dla nich liczy się wygoda, a nie upiększanie się i doskonale je rozumiem. Może wygląda to nietypowo, ale co tam. Chyba tylko w Polsce kogoś to dziwi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba tylko u nas ... w niemczech to całkiem normalne babcie w sportowym obuwiu, chociaż tam ludzie dużo ćwiczą i więcej dbają o siebie.

      Usuń
  9. Fajne :)) też się zgłosiłam ale Hello Kitty nie chcieli xD może nie mają rozmiaru na jej łapy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dobrzy, może następnym razem sie uda.

      Usuń
  10. zupełnie nie mój klimat ale jak to zwykle bywa u innych coś mi się podoba, a u mnie już niekoniecznie :) kolor mają bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądają ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jak ktoś lubi takie buty to się mu spodobają - ja nie lubię i nie trawię obuwia sportowego noszonego w celach "niesportowych" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego, ja dawniej miałam okres bycia dresiara więc coś pozostało.

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają :) Miłego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje kochana, buciki wygladaja swietnie i mam nadzieje, ze bedzisz z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) To może być dobry prezent dla babci - buty wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, nie miałam okazji poznać, ale czytałam o nich kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się nigdy jeszcze nie udało, a owielbiam sportowe buty :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty są obłędne jeśli idzie o fason. Niestety kolor nie mój i raczej na pewno bym w takim nie chodziła :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...