niedziela, 13 września 2015

Wymarzony Kameleon od AllePaznokcie.pl

Witam w niedzielę, 
z pewnością zauważyliście nową rewolucję blogową, na fb też kilka zmian, było trzeba.
Jak wejdziecie nie sprawdzajcie, to na pewno tutaj :D
Obiecałam na weekend, więc mam dla Was pokazówkę z kameleonem.
Zapraszam.


Ten lakier był na mojej Chciejliście z początku roku, udało się! Mam go i od razu brałam się za malowanie- musiałam. Byłam nim tak zauroczona, że nie mógł leżeć i czekać, nie wiele emalii ma na mnie taki wpływ, są to pojedyncze egzemplarze. 

Mam go dzięki współpracy ze sklepem AllePaznokcie
Paczuszka była pokazana w przed ostatnim poście.

Co mogę o nim powiedzieć?
Jest to lakier Flip-Flop z efektem kameleona, oznaczony numerem 02. 
Duża butelka zawiera aż 15 ml emalii.
Szeroki pędzelek, który pozwala łatwo malować, z małym minusem... właśnie to miałam obfocić.
Pędzelek jest nie równy, pojedyncze włoski wystają, nie wiele jednak widać nierówność. 
Mi osobiście nie sprawiło to problemu podczas malowania. 

Aby osiągnąć ładny, mocny efekt najlepiej malować na czarnej bazie. Próbowałam solo, 4 warstwy i efekt ni jaki. Dałam na czarny i po jednej warstwie jest ok.
Nie ma co się męczyć.


Schnie tez szybko ale ta jedna warstwa, bo 4, jeszcze późną wieczorową porą, dają WZOREK POŚCIELOWY wersja hard :D
Po dwóch dniach bez topu lekko ale to leciuteńko starły się końcówki, nie u każdego palca ale jednak. Z topem mam nadzieję będą długo pięknie się prezentować.



Co najfajniejsze w nim, ta zmiana kolorów. Szkoda, że nie udało uchwycić się wszystkiego. Z każdym kątem padania światła zmienia barwę, wieczorem jest inny za dnia również. fiolet, niebieski, złoty po piękny szmaragdowy w pełnym słońcu. 
Bajka. 


Nie polecam oglądania efektu podczas prowadzenia auta :D Bo skutki mogą być opłakane, ale ta zmiana barw jest wciągająca :D

Kupić go możecie na stronie sklepu z całą masą artykułów do paznokcie, za cenę 19,90
Do wyboru cztery wersje kolorystyczne.


Jak Wam się podoba? Lubicie takie cudaki? Bo ja bardzo ;))

Dziękuje 

za możliwość testowania produktu.

Miłej niedzieli.



53 komentarze:

  1. ciekawy ma kolor jak na kameleona

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się... i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje na pazurkach :) Nigdy nie miałam kameleona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać że robi wrażenie i jest "z pazurem" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no jeszcze takiego nie widziałam :D śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi jak go zobaczyłam chciałam od razu go mieć.

      Usuń
  6. Bardzo lubię ich lakiery :)
    Zmiany na blogu na plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kameleonek! w ogóle gratuluję współpracy :)
    i podoba mi się szablon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje.
      super, ja jestem nim oczarowana.

      Usuń
  8. Ładny jest! Ale kolorowe zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam właśnie na paznokciach 02 i efekt taki sobie, muszę spróbować z tym czarnym "podkładem" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ;) nie mam żadnego kameleonka w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kolor. Wydaje mi się że idealny kameleon na porę jesienną. Ja póki co ścięłam moje pazurki dość krótko ponieważ przez ściąganie hybryd strasznie osłabły i się połamały ehh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ... nie fajnie. A jakiej marki masz hybrydy? Ja pod mam baze keratynową Indigo i sa całkiem ok

      Usuń
    2. Ja używam lakierów hybrydowych Semilac. Ale to osłabienie moich paznokcie to raczej przez aceton...bo mimo wszystko razem z lakierem kruszy mi się moja płytka paznokcia. Ehh

      Usuń
  12. mi się nigdy nie podobał taki lakier, ale najważniejsze by Tobie się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi każdy lubi coś innego , na szczęście ;))

      Usuń
  13. no rzeczywiście fajny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne te paznokcie, bardzo mi sie podobaja :)
    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ale trochę za dużo fioletu ma w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...