niedziela, 27 września 2015

Wyjątkowo nie moje paznokcie, hybryda i naturalne.

Szaałłł.... 
Drugi post,ten w  moim temacie, który sprawia najwięcej radości.
Ostatnio wyjątkowo zajęłam się nie swoimi pazurami.
Jednak mi nie robi to żadnej różnicy komu, ważne że działam.  

Najpierw naturalne pazury mojej znajomej. Ciężko miała zdecydować się na kolor, przy takiej ilości lakierów. Ale oczy zabłysnęły gdy zobaczyła sreberko, to poszło z górki.

 Początkowo miałam ochotę na naklejki wodne, czerwone róże na czarnym tle. Jakoś nie do końca pasowało mi to do tego srebra.
Postawiłam na delikatniejszy look.



Jak podoba Wam się ta wersja?
Lubię takie osoby, które są zielone w tym wszystkim... gdy mówię o topie ... myślą, że to jakaś bluzeczka :D
Było wesoło i wspomnieniowo, tego czasem trzeba.

Druga stylizacja to hybrydy na mega krótkich pazurach. Miały być przedłużane, żel na formie. Ale ja, gapa nie mogłam tego zrobić, nie potrafiłam? Chyba tak lepiej to nazwać.
 Szablony ze mną nie współpracowały, nie mogłam podłożyć pod bardzo ale to bardzo krótkie pazury ;/ 
Już mam umówiony krótki kurs, nauka kilku trików jak radzić sobie w takich przypadkach. 
Osoba, kompletnie nie wiedziała co chce... zdała się na mnie.
Oto efekt końcowy:






Moje guru od przedłużania stylizacji, oceniło moją pracę. Pocieszyła mnie, że są naprawdę krótkie. Ale efekt końcowy fajny ;)

A wy co mówicie?
Tragedia po całości??? Czy mogą być? 

Sama zamarzyłam o takich kolorkach i ombre... w porę przypomniało mi się, że nie czas na hybrydę. Przecież projekt się zaczyna i trzeba działać. 

Miłej reszty niedzieli, jutro kolejny, ostatni poniedziałek września. 




43 komentarze:

  1. te pierwsze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne... i te pierwsze i te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podobają się oba propozycje pazurków. Sama uważam, że tak krótkie pazurki ciężko się maluje itp. ale TY wyczarowałaś coś naprawdę fajnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje są pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie małe te pazurki. Ale ozdobiłaś ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje paznokci świetne :) pierwsza mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pierwsza jest taka lekka i dziewczęca.

      Usuń
  9. jak dla mnie wyszło fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne:) tez bym takie chciała;')

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwa mani bardzo fajne - ubawilam sie tym topem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zarówno pierwsze i drugie, ale to drugie urzekło mnie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze bardzo mi się podobają, te drugie super by wyglądały na dłuższych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego chciałam sobie zrobić na swoich. Może za jakiś czas.

      Usuń
  15. Obie świetne ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi osobiście bardziej podobają się pierwsze, ale oba są bardzo pomysłowe i oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba ciekawe, ale hybryda mnie powaliła. Zdobienie wygląda obłędnie!!!

    A co do szablonów i takich krótkich pazurków to faktycznie jest makabra, bo nie ma o co podczepić formy, a sama się nie utrzyma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Niestety ale moja przyjaciółka kosmetyczka ma pokazać mi to i owo ;)

      Usuń
  18. Pierwsze ładniejsze!! A tak na marginesie to ktoś ma ładne paluszki hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha juz wiem kto to napisał ;)) Ładne, ładne.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...