piątek, 11 września 2015

Wibo Granite Summer nr 2

Hejka, 
weekend zbliża się wielkimi krokami, mam nadzieję, że będzie dla Was i dla  mnie udany.
Dziś trochę leniwo ale mimo wszystko lakierowo.
Zapraszam na piasek od Wibo.

Może lato minęło, a u mnie jeszcze wyspa, plaża i piasek... brakuję wody i drinka z palemką ahhh 
Pomarzyć można.

Kupiłam tego przyjemniaczka na ostatnich wyprzedażach Rosmannowych. Cena -50% ,jak tu nie skorzystać?
Chociaż muszę Wam powiedzieć, ostatnio będąc w galerii, przeszłam obok stoiska Golden Rose... nie kupując żadnego lakieru. Żadnego!
A dlaczego? Bo nie miałam gotówki, a bankomat szwankował :D Nawet 10... ba nawet 5 zlotych. Można się ugryźć w d***!
Wyszło na plus? chyba tylko pod względem kasy.
A tak chciałam chociaż jeden z nowej serii, wszyscy mają, a ja nie ;(

Wracając do piasku
WIBO WOW GRANITE SUMMER nr 2
Fajny kolor, kwadratowa butelka- ładna, tego nie można zaprzeczyć, tylko nie do końca wygodna.
Pomijając ten fakt, w środku 8,5 ml pojemnika emalia. 
Kładzie się ją łatwo, dość szybko schnie jak na taką fakturę.
Lubie te lakiery bo nie trzeba się mocno starać, a wyjdzie ok :D
Gdy coś się odkruszy, zetrze bez problemu domalujemy i nie widać tej różnicy. 
To lakierom piaskowych trzeba dać na plus.
Na minus jedynie zmywanie.... ale z bazą MissSporty idzie dość gładko.





Ameryki nim nie odkryłam bo gdy była na nie faza to mój leżał spokojnie w szafie.

Mąż zainteresowany moim tynkiem a'la baranek, po prostu mnie wyśmiał. 
Faceci się jak zawsze nie znają.

Nosiłam go 4 dni, trzymał się idealnie. Jedynie kilka odprysków się pojawiło ;/ Mimo wszystko to dobry wynik, na lakier bez topu.

Na owy tynk poszło kilka kropek, banalnie ale tak inaczej.
Dopiero teraz zobaczyłam, że nie domalowałam odprysków wszystkich. 
Przed aparatem nie ukryje się nic.




Lubicie piaski?

Miłego Dnia!


60 komentarzy:

  1. całkiem fajny ten "tynk"

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam kilka piasków, ktore z chęcią używam.

      Usuń
  3. Ja lubię piaski tzn ostatnio polubiłam ale wole takie brokatowe. Ten jakoś mnie nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam broktatowe, fakt dają fajniejszy efekt.

      Usuń
  4. Uwielbiam te lakiery piaskowe od WIBO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś piasków nie lubiłam od samego początku, nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, polecam klipsy do zmywania lakieru z Aliexpress albo z Hebe, bardzo ułatwiają życie ;) Ja uwielbiam te lakiery, efekt jest świetny, ale właśnie zmywanie... Z tego względu rzadko po nie sięgałam, ale po zakupie klipsów jakoś nie mam już takich oporów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki przemyślę, zobaczę, może kupię.

      Usuń
  7. piekny granit, super wyglada na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam piaskowych lakierów, ale zawsze chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam piaski, mam go i jestem z niego zadowolona niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość trwały i fajnie się prezentuje, to fakt.

      Usuń
  10. Jakoś nie przepadam za piaskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię za efekt, ale wielkiej miłości też nie ma ;)

      Usuń
  11. On mi się kojarzy z Kiko, Cupcakes, a za nimi nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy efekt muszę przyznać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wygląda ;)
    haha "tynk"

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaski uwielbiam. Mam 2 z tej serii jednak tego konkretnego nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że lubię piaski, ten zwłaszcza mi się podoba, jest bardzo letni, plażowy :)
    Kurczę, podoba mi się ta notka, bo... jest w niej tyle kwestii, które rozumiem - też szłam niedawno koło stoiska GR jednak u mnie był i portfel i bankomat- niestety bez kasiorry bo miałam miesiąc bezrobocia ;C

    A co do facetów, nie martw się, mój luby, jak się ostatnio szykowaliśmy na wesele siedział koło mnie jak się malowałam. Jak rzuciłam spontaniczne "Kurde, z brwi mi się usypało" powiedział, że miał przed oczyma walącą się kamienicę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że podoba się Tobie mój wpis, cieszy mnie to ogromnie.
      Może jutro wskoczę do galerii do nie przejdę już tak obojętnie obok GR ;)) Już nawet schowłam w inną przegródkę jakieś drobne.

      Haha faceci :D Widzę nie tylko mój taki.

      Usuń
  16. Ja tak średnio lubię piaski, jakoś nie umiem się do nich przekonać :)
    Tego lakieru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych granitów mam aż 4 kolory. Co jeden to piękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten z tej serii, jakoś na więcej się nie skuszę ;/

      Usuń
  18. Mocny piasek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię lakiery piaskowe, ale zmywanie to koszmar

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaaa nowa szatka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie spodobały mi się te granitowe Wibo. Ale nie z powodu faktury, tylko kolorów. Wszystkie takie nieciekawe. Taka faktura aż się prosi o mocny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego kupiłam tylko jeden na spróbowanie. :)

      Usuń
  22. Bardzo ładny, sama mam go w swojej kolekcji, nawet dzisiaj o nim pisałam i jestem zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam lakiery z tej serii, ale akurat nie w tym kolorze :). Fakt, że buteleczka ładna ale mało wygodna :P

    OdpowiedzUsuń
  24. moi znajomi uważają,że ten piasek wygląda jak pumeks :D tez go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolorek, bardzo lubię te piaski z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...