wtorek, 22 września 2015

ShinyBox Beuty&The Box wrzesień 2015

Witam, 
po ciężkich przeżyciach mój box do mnie dojechał. Muszę podzielić się z Wami zawartością wrześniowego ShinyBoxa.
 Oglądajcie i komentujcie.



 Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie zadowolona, że nie mam GlossyBoxa. Anulowałam subskrypcję gdy tylko zobaczyłam na stronie, że tyle wersji pudełek. To była bardzo dobra decyzja. Jakoś zazwyczaj, bardziej odpowiadają mi pudełka Shiny. Sama nie wiem dlaczego. Może, że tu jest sporo nowości, perełki, których sama bym nie kupiła. Tak, dzięki temu pudełeczku zostałam mega fanką drożdżowej maski od bania Agafi, o ktorej pisałam tutaj. Zakochałam się z cukrowym peelingu od Organique, który wychwalałam dość dawno tutaj. Poznałam Sylveco... Skin79 i całą resztę ciekawych kosmetyków, mam nadzieję że nadal będę tak pozytywnie zaskoczona. Mimo, że jest sporo zgrzytów ze strony technicznej... ja zawsze jestem miło poinformowana, nigdy nie było problemu, nawet uszkodzone produkty zostały mi wymienione i szybko dostarczone z małymi dodatkami. Nie mam co narzekać. Wracając do wrześniowej edycji, jestem jak najbardziej zadowolona, z uniwersalności produktów. Cieszę się, że są to produkty do pielęgnacji.
Wczoraj nawet samo Shiny interweniowało, bym dziś mogła cieszyć się z kosmetyków, na szczęście kurier trafił :D

Co znalazła się we wrześniowym boxie?



Jak dla mnie same fajne i przydatne rzeczy.

Złoty peeling Vedar, oj to będzie chyba mój hit!
Biały Jelen, płyn do higieny intymnej, właśnie czegoś szukałam nowego. 
Vaseline, balsam w sprayu , jestem mile zaskoczona! 
Syis, krem pod oczy - ich nigdy za wiele.
Evree, serum do paznokcie, przetestujemy, zobaczymy.
Orientana, olejek do twarzy, olejki bardzo lubię, więc ok.
Efektima, maska + peeling + krem myjący, dla mnie to nowość, jestem bardzo ciekawa.
Efektima, próbka kremu samoopalającego. 




Jak zawsze nie brakło rabatów .

Jak Wasze wrażenia? Bo moje bardzo pozytywne, jest to jedno z lepszych pudełek, które były. 

Jestem zadowolona!

Miłego wieczoru i do jutra.



25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest fajny, już go stosuję odkąd mam.

      Usuń
  2. Ja również jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same kosmetyki, które chciałabym przestestować, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze są dostępne te pudełka.

      Usuń
  4. Niektóre produkty bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet ciekawa zawartość ale raczej ja bym tych produktów nie wykorzystała. Nie mniej płynu do intymnej jelenia jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...